کد خبر : 1937829 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 17:20 | 31.6K بازدید | 9 دیدگاه

پس از آلِمانی حالا کرویف

قطعی: یوردی کرویف از بارسلونا جدا شد

یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، به خوان لاپورتا اطلاع داده که با اتمام قراردادش از این باشگاه جدا می‌شود.

قطعی: یوردی کرویف از بارسلونا جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته بود که رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی قطعی متئو آلِمانی از بارسلونا دادند. مدیر بخش فوتبال بارسلونا پس از دریافت پیشنهادی عالی از استون ویلا تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و با اتمام قراردادش در 30 ژوئن رفتنی خواهد بود.

1875981

آلِمانی فرد مورد اعتماد خوان لاپورتاست و از شروع دوره جدید ریاست او، همواره در کنارش بوده و نقش مهمی در موفقیت‌های این فصل بارسلونا داشته است. طبق ادعای مارکا، یوردی کرویف نیز سودای جدایی دارد و امروز این را به اطلاع خوان لاپورتا رسانده است.

رئیس البته تردید داشت که کرویف فصل بعد نیز در بارسلونا بماند و از روزها قبل بررسی‌های لازم برای انتخاب جانشین او را شروع کرده و برای این مهم با «دکو» که قرار است به جای آلِمانی، مدیر جدید بخش فوتبال بارسا شود، مشورت کرده است.

1875980

مارکا در این رابطه نوشته است که کرویف بسیار به آلِمانی اعتماد دارد و تردید دارد که با جانشین او نیز همین ارتباط را داشته باشد. او همواره دوست دارد تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد آینده‌اش باشد و به همین دلیل قراردادی یک‌ ساله با بارسا امضا کرد. با جدایی کرویف، بارسلونا در آستانه نقل و انتقالات تابستانی با معضلی غیرمنتظره روبه‌رو خواهد شد.

1875982

کرویف با آلِمانی و ژاوی یک گروه عالی تشکیل داده بود و توانستند از بارسا تیمی بسازند که پس از چهار سال قهرمان لیگ شود. کرویف در خرید کریستنسن، کسیه و رافینیا نقش اساسی داشت و نقش او در تمدید با دمبله نیز کلیدی بود. حال باید دید با جدایی آلِمانی و یوردی، بارسلونا چگونه کل چارت سازمان مدیریت ورزشی خود را تغییر خواهد داد.

دیدگاه‌ها