کد خبر : 1937830 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 17:22 | 53.9K بازدید | 21 دیدگاه

به ادعای اسکای آلمان

نبرد جدید سیتی-رئال برای شکار مدافع بایرن مونیخ

اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.

نبرد جدید سیتی-رئال برای شکار مدافع بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و رئال مادرید فردا شب در برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل فوتبال اروپا به مصاف هم می‌روند. اما رقابت این دو باشگاه تنها به جدال در زمین چمن خلاصه نشده و هم رئال و هم سیتی از هم‌اکنون تلاش برای جذب یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ را آغاز کرده‌اند.

رئال مادرید در پست دفاع چپ با کمبود مواجه است و برای جذب مدافع چپ در تابستان جاری برنامه دارد. مصدومیت فرلان مندی در بخش عمده فصل جاری آنچلوتی مجبور شود از کاماوینگای هافبک در پست دفاع چپ استفاده کند. گفته می‌شود رئال امسال تابستان به دنبال فروش مندی و خرید یک دفاع چپ است.

1875978

شبکه اسکای آلمان می‌گوید رئال مادرید به این منظور آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ را هدف گرفته است. اما منچسترسیتی هم خواهان جذب این ستاره کانادایی است و چیکی بگیرستین، مدیر ورزشی این باشگاه، در جلسه داخلی مدیریت منچسترسیتی گفته حضور دیویس در اتحاد بهترین اتفاقی است که امسال تابستان می‌تواند برای سیتیزن‌ها بیفتد.

1875979

اما با وجود علاقه شدید رئال و سیتی به جذب آلفونسو دیویس، بایرن مونیخ او را غیر قابل فروش می‌داند. اسکای می‌گوید در حالی که این دفاع چپ کانادایی با باشگاه باواریایی تا سال 2025 قرارداد دارد مدیریت رئال قصد دارند هر چه سریع‌تر با او به توافق رسیده و قراردادش را به صورت بلندمدت تمدید کنند.

دیدگاه‌ها