کد خبر : 1941704 | 13 خرداد 1402 ساعت 13:32 | 47.3K بازدید | 7 دیدگاه

آسودگی در مونیخ: دست رئال به ستاره بایرن نمی‌رسد

مدیران بایرن مونیخ اطمینان دارند که آلفونسو دیویس، ستاره این تیم، به رئال مادرید نخواهد رفت.

آسودگی در مونیخ: دست رئال به ستاره بایرن نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید قصد دارند تغییراتی جدی در ترکیب این تیم برای فصل آینده اعمال کنند و به دنبال جذب بازیکنانی جدید هستند. 

یکی از پست‌های مهمی که نیاز به خرید یک بازیکن بزرگ دارد، پست دفاع چپ است که کارلو آنچلوتی پیش از این هم از مدیران رئال خواسته بود که بازیکنی را برای این پست در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند. 

دیویس اصلی‌ترین گزینه رئال برای این پست در پنجره تابستانی پیش‌رو به حساب می‌آمد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نزدیک به این باشگاه از علاقه مدیران رئال به جذب این بازیکن و زیر نظر گرفتن شرایط او خبر داده بودند. 

1882844

این ستاره کانادایی عملکرد درخشانی را در چند فصل اخیر در ترکیب بایرن به نمایش گذاشته و تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است. 

با این حال، روزنامه اسپورت وان بایرن هیچ تصمیمی برای فروش این مدافع ندارد و حاضر نیست یکی از مهره‌های کلیدی تیمش را به این آسانی به یکی از رقبای جدی‌اش در لیگ قهرمانان واگذار کند. 

این روزنامه تاکید کرده که مدیران بایرن مذاکراتی را با دیویس انجام داده و اطمینان حاصل کرده‌اند که این بازیکن همچنان به قراردادش با این باشگاه متعهد است تا خیال‌شان از این بابت که او قرار نیست به رئال مادرید ملحق شود راحت باشد.

دیدگاه‌ها