کد خبر : 1937839 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 18:20 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره‌های پی‌اس‌جی و تاتنهام، مهمان دربی میلان

اشرف حکیمی و ایوان پریشیچ امشب در ورزشگاه سن سیرو خواهند بود تا بازی هم‌تیمی‌های سابقشان در اینتر را برابر میلان از نزدیک تماشا کنند.

ستاره‌های پی‌اس‌جی و تاتنهام، مهمان دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرد، با وجود اینکه حکیمی به پاری‌سن‌ژرمن و پریشیچ به تاتنهام پیوسته‌اند، اما رابطه قوی با اینتر و هم‌تیمی‌های سابق خود دارند و به همین دلیل، امشب در ورزشگاه خواهند بود تا صعود احتمالی اینتر به فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک ببینند.

حکیمی تنها یک فصل را در اینتر گذراند و در تابستان 2021 در ازای 68 میلیون یورو روانه پاریس شد. مدافع مراکشی در 45 بازی در فصل 2020-21 توانست هفت گل برای نراتزوری به ثمر برساند.

پریشیچ شش فصل را در سن سیرو گذراند و در 254 بازی 55 گل زد. هر دو بازیکن در فصل 2020-21 که آنتونیو کونته مربی تیم بود، توانستند به مقام قهرمانی سری آ دست پیدا کنند.

اگر اینتر بتواند برتری دو بر صفر خود در بازی رفت را حفظ کند، برای اولین بار در بیش از یک دهه است که به فینال لیگ قهرمانان صعود می‌کند و به همین دلیل، مارکو ماتراتزی، یکی از ستاره‌های تیم قهرمان اروپا در سال 2010 نیز به ورزشگاه می‌رود تا این مسابقه را از نزدیک ببیند.

1876001

اسطوره اینتر دیروز در اینستاگرام از فالوورهایش پرسید، بازی برگشت با میلان را از کجا تماشا کند؟ گزینه‌های جواب هم "جایگاه اصلی" و "کوروا نورد" (محل نشستن تیفوسی‌ها) بود. نتیجه رای‌گیری معلوم نیست اما ماتراتزی امروز در اینستاگرامش اعلام کرد بازی را از جایگاه تیفوسی‌ها می‌بیند.

آخرین باری که اینتر به فینال رسید، ماتراتزی در زمین بود و همراه ژوزه مورینیو توانست قهرمان اروپا شود.

دیدگاه‌ها