کد خبر : 1937848 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 18:58 | 36.6K بازدید | 7 دیدگاه

یک خبرنگار می‌دانست توخل مربی بعدی است

جزئیات جدید از اخراج یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ

مشاور یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد جزئیات جدیدی درباره اخراج غیرمنتظره او از این تیم مطرح کرد.

جزئیات جدید از اخراج یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج غیرمنتظره یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ در روز 24 مارس شگفت‌انگیزترین اتفاق این فصل بوندس‌لیگا بود.

فولکر اشتروت، مشاور ناگلزمان، در گفت‌وگویی که امروز با نشریه آلمانی بیلد داشت ادعایی درباره اخراج این مربی مطرح کرد که این اتفاق را جنجالی‌تر کرده است. او برای اولین بار از جزئیات پشت صحنه اخراج ناگلزمان پرده برداشت و مدعی شد ناگلزمان چند ساعت بعد از قطعی شدن اخراجش از این تصمیم بی‌خبر بوده. او می‌گوید یک خبرنگار از همان آغاز می‌دانسته که توماس توخل جانشین ناگلزمان خواهد شد.

1856683

مشاور ناگلزمان در این مصاحبه درباره زمانی که برای اولین بار خبر اخراج او را شنید گفت: "من با کارستن مش‌مایر در رستورانی در شهر کلن بودم و همان شب با یان یوزف لیفرز هنرپیشه هم دیدار کردم. در حالی که غذا می‌خوردیم یک روزنامه‌نگار زنگ زد و گفت کار یولیان چقدر سریع تمام شد. با تعجب پرسیدم منظورت چیست؟ او در جواب گفت چی؟ یعنی هنوز نمی‌دانی؟ یولیان اخراج شد و توخل حالا مربی بایرن مونیخ است."

اشتروت در ادامه مصاحبه‌اش با بیلد گفت: "در آن شب کم کم پیام‌های دیگری هم رسید. من در نهایت با ناگلزمان تماس گرفتم. او هنوز چیزی نمی‌دانست و گفت می‌شود بیائید دنبالم تا ببینیم چه خبر شده؟"

مشاور سرمربی قبلی بایرن مونیخ در ادامه گفت: "یکی، دو ساعت بعد تعداد خبرهایی که رسانه‌ها منتشر می‌کردند آنقدر زیاد شده بود که یکی از خبرنگاران دوست ما به صالح حمیدزیچ زنگ زد و پرسید: اتفاقی افتاد که ما هنوز نمی‌دانیم؟ حمیدزیچ بلافاصله زنگ زد و گفت: فردا صبح به دفتر باشگاه در سبنراشتراسه بیایید. همان جا بود که فهمیدیم واقعا اتفاقی افتاده است."

1876016

دیدگاه‌ها