کد خبر : 1937876 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 21:42 | 17.9K بازدید | 8 دیدگاه

کریستین آبیاتی:

مانیان دروازه‌بانی در حد تیبو کورتواست

کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، در آستانه دربی برگشت دلامادونینا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با ستایش از دروازه‌بان روسونری او را قابل مقایسه با تیبو کورتوا دانست.

مانیان دروازه‌بانی در حد تیبو کورتواست

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار دو تیم اینتر و میلان در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، ستاره‌های سابق دو تیم درباره این بازی و شانس تیم‌های محبوب‌شان برای صعود به فینال صحبت می‌کنند.

کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، هم درباره این دربی با گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه کرده و انتقادها از مایک مانیان، دروازه‌بان این روزهای روسونری، را درست نمی‌داند. او مانیان را دروازه‌بانی در سطح تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال، دانست و گفت به او اعتقاد دارد.

1876071

آبیاتی در این مصاحبه گفت: "مانیان دروازه‌بانی در سطح کورتواست. بله، او واقعا من را شگفت‌زده می‌کند. ولی دلیل حرفی که می‌زنم فقط این نیست که او را شخصا می‌شناسم. مانیان شاگرد من بوده. ولی هر چقدر هم که بعضی از این حرف من ناراحت بشوند معتقدم جیجی دوناروما یک قدرت بزرگ است و ذاتا برای دروازه‌بانی آفریده شده. اما مانیان هنوز جوان است و هر کسی اشتباه می‌کند".

دروازه‌بان سابق میلان در ادامه درباره شانس میلان برای صعود به فینال گفت: "من به لیائو خیلی امید دارم. حضور او تعیین‌کننده است. ما از یک پدیده صحبت می‌کنیم. درست است که پیولی باعث پیشرفت قابل ملاحظه او شده ولی لیائو ویژگی‌هایی شگفت‌انگیز دارد".

دیدگاه‌ها