کد خبر : 1937880 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 22:08 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

اسپالتی تایید کرد: با ناپولی دو ساله امضا می‌‌کنم

لوچانو اسپالتی، سرمربی موفق ناپولی، می‌گوید به زودی قراردادش با این تیم را تمدید می‌کند و وکلای او در حال قطعی کردن یک قرارداد دو ساله هستند.

اسپالتی تایید کرد: با ناپولی دو ساله امضا می‌‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی که با تیمش، ناپولی، چند هفته قبل از پایان فصل سری آ قهرمانی را قطعی کرده است حالا به فکر ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است تا آتزوری را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند.

در هفته‌های گذشته بحث درباره سرنوشت اسپالتی در ایتالیا داغ بوده و برخی رسانه‌ها در این کشور از احتمال جدایی او در تابستان جاری خبر می‌دادند. با توجه به موفقیت تیم اسپالتی در این فصل و نمایش‌های درخشان ناپولی گفته می‌شد چند باشگاه بزرگ در دیگر لیگ‌های اروپایی و حتی چند باشگاه دیگر ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

1876090

اما اسپالتی امروز در یک مصاحبه به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و تایید کرد که به زودی قرارداد خود را با ناپولی تمدید خواهد کرد. او گفت وکلایش در حال مذاکرات نهایی با باشگاه هستند و به زودی او یک قرارداد دو ساله با ناپولی امضا خواهد کرد.

سرمربی ناپولی در این باره گفت: "من و باشگاه بر سر امضای یک قرارداد جدید دو ساله به توافق رسیدیم و حالا مذاکرات بین وکلای من و باشگاه درباره جزئیات نهایی ادامه دارد و به زودی این قرارداد را امضا خواهم کرد".

دیدگاه‌ها