کد خبر : 1937921 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 02:03 | 23.6K بازدید | 19 دیدگاه

اینزاگی تنهای مربی ای است که از من بازیکن نمی‌خواهد!

رئیس اینتر: صعود به فینال چمپیونزلیگ باورنکردنی است

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، این اطمینان را داد که نراتزوری قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد.

رئیس اینتر: صعود به فینال چمپیونزلیگ باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با پیروزی 3-0 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل میلان برای ششمین بار به فینال چمپیونزلیگ صعود کرد. استیون ژانگ در حالی که به شدت از این موفقیت خوشحال بود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ما ایمان داریم که قهرمان چمپیونزلیگ خواهیم شد. ما اینتر را به اوج رساندیم و این مسیر ادامه دارد.

او با تشکر از اعضای تیم گفت: "حضور در فینال چمپیونزلیگ اتفاقی باورنکردنی است. با تلاش بازیکنان و کادرفنی که همه کارها را به درستی انجام دادند به این موفقیت دست یافتیم و از همه آنها ممنونم."

«آیا می توانید برنده دیدار فینال شوید؟» ژانگ در پاسخ به این سوال گفت: "در فینال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. خود را به خوبی آماده همه اتفاقات این 90 دقیقه حساس خواهیم کرد."

رئیس اینتر با اشاره به این که اگر این تیم به فینال صعود نمی کرد تحت فشار پدرش قرار می گرفت گفت: "هنوز با پدرم تماس نگرفته ام؛ بعدا با او صحبت می کنم چون مطمئنم بازی را تماشا کرده است. اگر برنده نمی شدیم او خیلی مرا تحت فشار قرار می داد!"

1876230

او که یکی از جوان ترین رئیس باشگاههای فوتبال اروپا به حساب می آید از دوران مدیریتش راضی است: "من در هفتمین سال حضورم هستم. زمانی که شروع کردیم 24 سال داشتم. بازیکنانی در تیم حضور دارند که هرگز به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده بودند. ما رویای رسیدن به فینال را محقق کردیم. اینتر را به اوج رساندیم و تا زمانی که اینجا هستیم هر روز برای حفظ این شرایط تلاش خواهیم کرد."

مدیر اینتر در مورد احتمال جذب ستاره های سرشناس گفت: "بازار نقل و انتقالات همیشه فرصتی برای رشد و پیشرفت محسوب می شود. من مشاوران و متخصصان بسیاری کنارم دارم. ما تا هر زمان که این جا باشیم تلاش خواهیم کرد تا تیم بهتری نسبت به فصل های قبل ببندیم."

تردید در مورد آینده سیمونه اینزاگی بسیار است. ژانگ هم ترجیح داد محافظه کارانه در این مورد صحبت کرده و لقب ژوزه مورینیو را به سرمربی نراتزوری نسبت دهد: "من با مربیان بسیار کار کرده ام و این اطمینان را به شما می دهم که او مربی خاصی است. اینزاگی بسیار آرام و خونسرد با کیفیتی باورنکردنی است. او تنها مربی‌ است که از من بازیکن نمی خواهد!"

دیدگاه‌ها