کد خبر : 1937934 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 09:51 | 7.5K بازدید | 11 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: پایان انتظار ۱۳ ساله اینتر

روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا عبور اینتر از سد میلان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کانون توجه قرار داده‌اند.

روزنامه‌های ایتالیا: پایان انتظار ۱۳ ساله اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 1-0 میلان را شکست داد. نراتزوری با توجه به برد 2-0 در مسابقه رفت، در مجموع 3-0 پیروز شده و جواز صعود به فینال را به دست آورد.

سیمونه اینزاگی و شاگردانش به انتظار طولانی هواداران این باشگاه پایان دادند. آخرین باری که اینتر به فینال چمپیونزلیگ صعود کرده بود به سال 2010 بازمی‌گشت. در آن فصل اینتر با هدایت ژوزه مورینیو سه گانه تاریخی را به دست آورده بود.

بازگشت اینتر به فینال لیگ قهرمانان باعث شد تا روزنامه‌های ایتالیایی در تیترهای اصلی‌شان به دوری 13 ساله این تیم از دیدار نهایی این رقابت‌ها اشاره کنند:

1876249

گاتزتا دلو اسپورت عکسی از شادی لائوتارو مارتینز را روی جلد برده و تیتر زده:"جنون اینتر" و به پایان انتظار هواداران این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بعد از ۱۳ سال اشاره کرده است.

1876250

در نسخه امروز، کوریره دلو اسپورت صفحه اول را با شکست میلان از اینتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان صفحه آرایی کرده است:"دوستش داشته باش! اینتر شگفت انگیز: پس از 13 سال در فینال لیگ قهرمانان اروپا."
همچنین این روزنامه به وضعیت آینده نیمکت ناپولی اشاره کرده است:"ناپل، شک‎‌های اسپالتی. سرمربی برنده اسکودتو تصمیمش را افشا نمی‌‎کند و از باشگاه ضمانت می‌خواهد."

1876251

"اینتراستانبول! میلان، کجا بودی؟" این تیتر یک امروز توتواسپورت است که به فینال سال 2005 به میزبانی ترکیه و شهر استانبول اشاره می‌کند؛ دیداری که لیورپول مقابل میلان پیروز شد و قهرمانی را به دست آورد. "قهرمانان: نراتزوری در فینال پس از 13 سال" هم توضیح تیتر یک امروز این روزنامه است.
روی جلد این روزنامه همچنین تیتر "یووه به خاطر پوگبا برد" از مصاحبه اختصاصی با آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها