کد خبر : 1937937 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 10:27 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

لوکاکو: همیشه مدیون سختگیری آنری هستم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، می‌گوید سختگیری تیری آنری در تیم ملی این کشور کمک بسیاری به او کرده است.

لوکاکو: همیشه مدیون سختگیری آنری هستم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو شب گذشته در جریان دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر میلان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و عملکرد قابل قبولی را ارائه کرد. 

این بازیکن در بازگشتش به اینتر نتوانسته درخشش سابق را داشته باشد اما در چند هفته اخیر به دوران اوج نزدیک شده و گل‌های مهمی را برای این تیم به ثمر رسانده که بار دیگر تحسین بسیاری را برایش به همراه داشته است. 

آنری شب گذشته به عنوان کارشناس شبکه CBS برای این بازی انتخاب شده بود و خاطرات بسیاری برای این مهاجم بلژیکی زنده شد. 

1876254

او درباره کار با این مربی فرانسوی گفت: «دوست دارم دوباره با آنری کار کنم. سبک کاری او بسیار بسیار سنتی است. بسیار سختگیر است. ما وقتی با هم دیدار کردیم که آخرین فصل حضورم در اورتون بود. صادقانه باید بگویم که به او گفتم دوست دارم حرف‌هایی بشنوم، کاری به من بده و بگو چه کار کنم که بهتر باشم؟

ما هر روز در طول آن اردوی تمرینی به مدت هشت روز کنار هم نشستیم. دو روز مشغول تماشای دقیق هر بازی بودیم. این که کجا لمس توپ بدی داشتم، این که کجا خوب عمل کردم. همه چیز همیشه 50-50 بود. 

از آنجا بود که بهترین سال حضورم در لیگ برتر را تجربه کردم. از آنجا بود که شروع به گلزنی در هر بازی تیم ملی کردم. واقعا حتی تا همین امروز هم به او مدیون هستم. مربیان سرسخت که به من چیزهای واقعی که دوست دارم بشنوم می‌گویند را دوست دارم. شما دوست ندارید تمام مدت مورد تایید و تحسین باشید.»

دیدگاه‌ها