کد خبر : 1937961 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 11:46 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهم را قبول دارم، باید خودم را کنترل می کردم

امید کاپیتان تیم ملی کاراته به تعلیق محرومیت

کاپیتان تیم ملی کاراته با ابراز ندامت امیدوار است محرومیت 6 ماهه اش از سوی کمیته استیناف تعلیق شود.

امید کاپیتان تیم ملی کاراته به تعلیق محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، اعتراض و درگیری در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، محرومیت چند نفر از جمله ذبیح الله پورشیب را در پی داشت، کاراته کایی که به امید کسب مدال در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در سال جاری روی تاتامی آمده بود و از نظر فنی هم تایید شد تا در اردوی تیم ملی حاضر شود. 

با این حال بعد از تشکیل جلسه کمیته انضباطی محرومیت 6 ماهه ای برای پورشیب در نظر گرفته شد که بدین ترتیب او از حضور در رویدادهای بین المللی سال جاری منع می‌شود. 

حالا پورشیب که امیدوار است در سال های آخر دوران قهرمانی خود فرصت حضور در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی را از دست ندهد، در مصاحبه ای با تسنیم از اتفاقات پیش آمده در جریان انتخابی تیم ملی ابراز ندامت می کند: " ورزشکاران در شرایط حساس و مواقع خاص با توجه به بالا رفتن ضربان قلب گاهی تصمیماتی می‌گیرند، من هم با توجه به شرایط و جریان مسابقات واکنش نشان دادم. اعتقاد دارم هر کسی جای من بود به این اتفاقات واکنش نشان می‌داد، اما  قبول دارم که به عنوان یک بازیکن باتجربه باید در آن لحظات کنترل بیشتری روی رفتار خود داشتم و اعتراض خود را در زمان مناسب و به شکل بهتری مطرح می‌کردم." 

کاپیتان تیم ملی کاراته برای تعلیق شدن محرومیت 6 ماهه اش و بازگشت به اردوی تیم ملی از کمیته استیناف درخواستی را مطرح کرده و می گوید: " اعتراض خود را نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی، به صورت کتبی تقدیم فدراسیون کردم و امیدوارم کمیته استیناف در این خصوص تجدید نظر کند. امیدوارم با در نظر گرفتن سربازی 18 ساله برای کاراته ایران و افتخارآفرینی برای پرچم عزیز کشورمان در مورد رای صادر شده تجدیدنظر صورت گیرد."

دیدگاه‌ها