کد خبر : 1937969 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 12:26 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

خاقانی این شرایط را دوست ندارد

جوان اول استقلال و کابوس پایان لیگ بدون بازی!

هافبک جوان استقلالی‌ها دوست ندارد بدون انجام بازی برای تیمش لیگ بیست و دوم را به پایان برساند.

جوان اول استقلال و کابوس پایان لیگ بدون بازی!

به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی یکی از پدیده های استقلال بود و جوان‌اول آبی پوشان به حساب می‌آمد. بازیکن سابق تیم امید اما در ابتدای فصل جاری یک بدشانسی بزرگ آورد و مدت زیادی دور از فوتبال ماند.

بااینکه به نظر می‌رسید خاقانی یکی از بازیکنانی باشد که مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو قرار می‌گیرد اما او در اولین روز تمرینات پیش فصل استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و اجبار زانوی خود را جراحی کرد. خاقانی بعد از دوری چند ماهه از فوتبال به تمرینات استقلال برگشت و حالا مدت زیادی است که آماده بازی شده اما به خاطر مشکلاتی که با مدیریت قبلی باشگاه و شخص علی فتح‌الله‌زاده در بحث قراردادش پیدا کرد، کارت بازی اش صادر نشد و برای آبی‌ها بازی نکرد.

هافبک جوان استقلالی‌ها حالا چند روزی است کارت بازی خود را دریافت کرده و در سفر به رفسنجان نیز همراه تیمش بود اما بازی نکرد. او حالا در آخرین بازی لیگ برتر مقابل تراکتور انگیزه زیادی دارد و امیدوار است چند دقیقه هم که شده در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

بازی با تراکتور آخرین فرصت خاقانی است تا بدون انجام بازی برای استقلال لیگ برتر بیست و دوم را به پایان نرساند. این کابوس عجیب او را اذیت می‌کند و حالا چشم انتظار فرصتی است که شاید ساپینتو مقابل تراکتور در اختیارش قرار بدهد.

1876306

دیدگاه‌ها