کد خبر : 1937973 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 12:34 | 21.7K بازدید | 13 دیدگاه

بی‌انگیزه‌ترین تیم‌های هفته آخر لیگ را بشناسید

این بازی برگزار نمی‌شد، کسی اعتراض نمی‌کرد!

یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.

این بازی برگزار نمی‌شد، کسی اعتراض نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر عصر پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. در 7 مسابقه از این بازی‌ها حداقل یک طرف آن تیمی قرار دارد که با انگیزه ای خاص در زمین حاضر می‌شود. قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی یا بقا در لیگ برتر انگیزه های ویژه‌ای در 7 بازی ایجاد می‌کند، اما یک مسابقه هم هست که نتیجه آن تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد.

نفت مسجدسلیمان و ملوان در شرایطی به میزبانی زردپوشان روز پنجشنبه به میدان می‌روند که این بازی آخرین میزبانی نفتی‌ها در لیگ برتر خواهد بود. آن‌ها سقوط شان به دسته اول فوتبال قطعی شده و می‌توان گفت که انگیزه خاصی برای این دیدار ندارند.

ملوان تیم میهمان این مسابقه هم خطری از بابت سقوط تهدیدش نمی‌کند و مازیار زارع که خودش ملوان را به لیگ برتر آورد، حالا از حفظ سهمیه انزلی در برترین دسته فوتبال ایران خرسند است. اگرچه زارع که جدایی خود در پایان فصل از ملوان را اعلام کرده، انگیزه زیادی دارد تا لیگ را خوب تمام کند اما با توجه به شرایط در جدول شاید انگیزه خاصی برای اعضای ملوان باقی نمانده باشد.

با این حال نفت و ملوان باید طبق قوانین آخرین بازی فصل خود را هم برگزار کنند؛ مسابقه‌ای که افسوس طرفداران نفت را بابت سقوط تیم شان و آخرین میزبانی دوچندان و داغ آن‌ها را تازه‌تر می‌کند. از سوی دیگر ملوان نیز امید دارد با برد در این مسابقه بتواند جایگاه بهتری در پایان مسابقات برای خود دست و پا کند.

دیدگاه‌ها