کد خبر : 1938000 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:05 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

مثلا این یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود

تحلیل مارکا از یورو دربی: خواب‌آور و برای خمیازه!

مارکا در وبسایت خود و در تحلیل از دربی برگشت اروپایی بین اینتر و میلان نوشت که بازی به قدری کسل‌کننده بود که هر کسی برای خاموش‌کردن تلویزیون ترغیب می‌شد.

تحلیل مارکا از یورو دربی: خواب‌آور و برای خمیازه!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که بازی رفت را با دو گل از میلان برده بود، شب گذشته نیز با یک گل پیروز شد و در مجموع با برتری 3-0 راهی فینال لیگ قهرمانان شد. اینتر در هر دو بازی برتری محسوسی برابر رقیب دیرینه داشت و به چهارمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا دست یافت.

1876333

نشریه مارکا در تحلیل خود از دربی دیشب به شدت از بازی دو تیم انتقاد کرد: «این یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود ولی دیداری شد که باید تلویزیون را خاموش می‌کردید. پس از برد بازی رفت اینتر، احتمال اندکی برای خلق شگفتی وجود داشت ولی همین احتمال پایین هم باعث شده بود برای تماشای بازی ترغیب شویم ولی در عمل فوتبال جذابی در زمین شاهد نبودیم. 

1876163

بازی از لحاظ فنی چیز خاصی نداشت و لطفا کسی نگوید، تیمی که امشب از بین رئال و سیتی راهی فینال می‌شود، شانس اول قهرمانی نخواهد بود. چند موقعیت در نیمه اول و سپس یک نیمه دوم کسالت‌بار.  باید به میلان ضعیف و دور از فرم هم اشاره کرد و اینتر که همان کاری را که باید در بازی اول انجام می.داد، انجام داد. دو گل جلو بود و صبر کرد تا در زمان درست، ضربه نهایی را به میلان وارد کند. 

1876160

براهیم در نیمه اول بهترین شانس بازی را به دست آورد و به نظر می‌رسید قبل از واکنش گلر اینتر خود را برای شادی گل آماده کرده بود ولی ضربه بد و دور از انتظار او اجازه نداد میلان امیدوار به جبران شود. در مجموع مقابل تلویزیون، بیش از هر زمانی خمیازه کشیدیم و این فوتبالی نبود که از دو تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان انتظار می‌رفت.»

دیدگاه‌ها