کد خبر : 1938002 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:00 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

اسطوره ایتالیایی تابستان 2024 خداحافظی می‌کند

لئوناردو بونوچی، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس، اعلام کرد که در پایان فصل آینده قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اسطوره ایتالیایی تابستان 2024 خداحافظی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی در طول دوران فوتبالش در تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس نمایش درخشانی داشت و توانست قهرمانی‌های متعددی را در هر دو تیم به دست آورد. 

این مدافع امیدوار است که این فصل را هم با پیراهن یوونتوس و با جام قهرمانی به پایان برساند و بتواند با غلبه بر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا راهی فینال این رقابت‌ها شود و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

او به مناسبت انجام 500 بازی با پیراهن یوونتوس در گفتگو با کانال یوتیوب این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

1747124

بونوچی در این باره گفت: «وقتی در پایان فصل آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کنم، پایانی بر دورانی خاص از دفاع در فوتبال خواهد بود و سبک خاصی از دفاع ایتالیایی به پایان خواهد رسید. این باعث افتخار من است که در کنار بازیکنان بزرگی در این دوران حضور داشتم. 

امیدوارم که بسیاری از مدافعان آینده همان نگاهی که ما به فرانکو بارسی، پائولو مالدینی، الساندرو نستا و فابیو کاناوارو داشتیم را به ما داشته باشند و ما چهار نفر را به عنوان الگو ببینند. چنین چیزی به این معنا خواهد بود که ما دستاوردهای بسیاری داشتیم و در بازی بسیار تلاش کردیم.»

دیدگاه‌ها