کد خبر : 1938004 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:06 | 7.1K بازدید | 18 دیدگاه

هیچ چیز یا همه چیز در باهنر کرمان، مسئله این است؛

آخرین تمرین مس: قلب‌هایتان هم ایستاد، پاها نایستد!

مس کرمان به خوبی بر حساسیت بازی آخر آگاه است اما در تمرینات خود با حفظ روحیه و آرامش تمرین می‌کند.

آخرین تمرین مس: قلب‌هایتان هم ایستاد، پاها نایستد!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در روزهای اخیر در ورزشگاه باهنر کرمان پشت درهای بسته تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد. برای مسی‌ها این مسابقه‌ی "بودن یا نبودن" است و آنها نمی‌خواهند در پایان بازی سهمیه ارزشمند لیگ برتری خود را از دست رفته ببینند.

شاگردان فرزاد حسینخانی که یک سال پیش برای قهرمانی در لیگ یک می‌جنگیدند و دوشادوش ملوان به لیگ برتر صعود کردند حالا در هفته پایانی یکی از گزینه‌های سقوط هستند. یک تیم از بین مس کرمان و صنعت نفت آبادان باید پنجشنبه شب کنار نفت مسجدسلیمان از لیگ برتر وداع کند.

درست در روزی که مس کرمان برای بقا تلاش می‌کند، بازیکنان این تیم در ورود به زمین باهنر با جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر مواجه خواهند شد! سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی است فقط برای برد به زمین می‌آید و با تمام توان در کرمان می‌جنگد؛ اتفاقی که ممکن است منجر به سقوط مس کرمان شود.

1876338

شرایط سپاهان و مس کرمان، این مسابقه را بسیار حساس خواهد کرد و معادلات جالبی پس از سوت پایان بازی وجود دارد. ممکن است مس کرمان با امتیاز گرفتن از سپاهان بقای خود را بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی صنعت نفت قطعی کند که در این صورت پرسپولیس می‌تواند با اختلافی بیشتر از یک امتیاز جشن قهرمانی بگیرد. این احتمال نیز وجود دارد که در پایان هر دو تیم از غم روی زمین دراز بکشند و نای بلند شدن نداشته باشند! سپاهان فقط به پیروزی نیاز دارد اما برد آنها به تنهایی برای قهرمانی کافی نیست و پرسپولیس هم باید امتیاز بدهد و ممکن است پیروزی سپاهان منجر به سقوط مس شود اما زردپوشان نیز دست‌شان از جام کوتاه بماند.

1876339

مس کرمان که تلاش می‌کند در پایان هفته سی‌ام هدف بقا در لیگ برتر را محقق کند می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد. همانطور که آرتا منهاجی در نشست خود گفت، مسی‌ها با شعار "ممکن است قلب‌های‌مان بایستد اما پاهای‌مان نه" به زمین خواهند رفت. آنها آخرین تمرین خود را با چهره‌های مصمم پشت سر گذاشتند و سعی داشتند آرامش و تمرکز خود را حفظ کنند.

در پایان باید دید در ورزشگاه باهنر کرمان چه اتفاقی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ رقم خواهد خورد‌. هر دو تیم در طول بازی نیم نگاهی به نتایج رقبای مستقیم خود خواهند داشت.

1876340
1876341
1876342
1876343
1876344
1876345

دیدگاه‌ها