کد خبر : 1938015 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 23.7K بازدید | 23 دیدگاه

کاپلو: برای اینتر بهتر است سیتی فینالیست شود

فابیو کاپلو و پائولو دی‌کانیو، هر دو معتقدند بهتر است اینتر در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی بازی کند تا رئال مادرید.

کاپلو: برای اینتر بهتر است سیتی فینالیست شود

به گزارش "ورزش سه"، هر دو مرد کهنه‌کار فوتبال ایتالیا می‌گویند، اینتر با بازی برابر منچسترسیتی بخت بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت تا برابر رئال. تجربه رئال مادرید در لیگ قهرمانان و خط حمله آتشین این تیم از دلایلی است که هم کاپلو و هم دی‌کانیو، آنها را رقیب خطرناک‌تری می‌دانند.

دی‌کانیو گفت، شاید سیتی از نظر تاکتیکی تیم منسجم‌تری از رئال باشد ولی تاریخچه ناکامی‌های آن در لیگ قهرمانان، انگیزه مضاعفی به اینتر خواهد داد.

دی‌کانیو در توضیح اینکه چرا رئال حریف سخت‌تری است، گفت: «مسئله فقط اسم این تیم نیست، بلکه نوع بازی که انتظار اینتر را می‌کشد هم هست. آدم معمولا انتظار دارد رئال با وینی جونیور، رودریگو و بنزما در خط حمله شروع کند. آنها می‌دانند چطور فوتبال بازی کنند.»

دی‌کانیو ادامه داد: «رئال تیمی است که از نظر تاکتیکی احتمالا کمی شلخته‌تر است اما سیتی یک بار به فینال رسیده و به چلسی‌ای باخته که بازی را با استفاده از ضدحمله برد.»

1876365

کاپلو، مربی سابق رئال مادرید هم موافق است که بازی با سیتی کمی آسان‌تر خواهد بود و ضعف خط دفاع منچستری‌ها را دلیل آن می‌داند. 
وقتی از او پرسیدند نظرش درباره این حرف گواردیولا چیست که گفته، "رسیدن به نیمه نهایی دستاورد بزرگی است"، جواب داد: «خسته شدم از بس این داستان را از گواردیولا شنیدم. برای اینتر، ترجیح می‌دهم سیتی حریف آنها شود. خط دفاع‌شان به نظر من خارق‌العاده نیست. بازیکنان حریف را پرس می‌کنند ولی گل هم می‌خورند. رئال مادرید حریف سختی است چون در جریان بازی به شما فرصت نمی‌دهد.»

دیدگاه‌ها