کد خبر : 1938016 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 14:41 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

صادقی: نتیجه پیکان مقابل سپاهان یک اتفاق بود؛

ادعای بزرگ مربی مس درباره جایگاه این تیم در جدول

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.

ادعای بزرگ مربی مس درباره جایگاه این تیم در جدول

به گزارش "ورزش‌سه"، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از مصاف برابر پیکان که روز آینده در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: به نظرم همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های جوان و با انگیزه سخت است. تک تک بازیکنان آن‌ها می‌خواهند خودشان را به همه نشان بدهند و این کار را سخت می‌کند. ما تیم پیکان را به خوبی بررسی کردیم. به نظرم هفته قبل نتیجه آنها مقابل سپاهان یک اتفاق بود. بعد از اخراج بازیکن‌شان تمرکز آنها از دست رفت و بازی را از دست دادند. با این وجود خیلی خوب بازی کرده بودند.

او سپس با اشاره به شرایط تیم مس رفسنجان اضافه کرد: بازیکنان بسیار خوب و با تجربه داریم و آماده این مسابقه هستند. می‌دانند جلوی یک تیم جوان برای موفقیت باید تمرکز صد در صدی داشت. از این لحاظ آماده هستیم و از سوی دیگر آماده هستیم تا روند رو به رشد مس رفسنجان را در 4 فصل اخیر ادامه بدهیم. این خیلی هدف بزرگی است و انگیزه خوبی به ما می‌دهد. تمام تلاش ما این است که روند رو به رشد فنی و نتیجه‌ای را حفظ کنیم و امتیاز بیشتری نسبت به سال گذشته بگیریم. امیدوارم اول بازی خوبی انجام بدهیم و بعد نتیجه خوب بگیریم.

ابراهیم صادقی درباره آینده مس رفسنجان و اینکه آیا می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد یا خیر، بیان کرد: بله همانطور که گفتم این روند رشد طی 4 سال گذشته صعودی بوده است. پس از صعود به لیگ برتر رتبه هشتمی، ششمی و حالا هم در رتبه پنجم هستیم. بله تیم خوبی در بخش دفاعی داریم. در مجموع از نظر فنی دوست دارم رسانه‌ها تیم مس رفسنجان را بررسی کنند. این نتایج سبب شده تا رفسنجان از نظر زیرساخت هم رشد کند. در اوایل حضور آقای ربیعی چمن مصنوعی در رفسنجان وجود داشت، اما حالا مدیران علاقه‌مند شدند و مردم مطالبه کردند تا استادیوم آماده شود و دو زمین تمرین درست شده است. اگر این تیم تقویت شود، حتما می‌تواند برای رتبه‌های چهارم و سوم تلاش کند.

سوال بعدی از ابراهیم صادقی درباره اشتباهات داوری علیه مس رفسنجان در طول فصل و تاثیر آن بر جایگاه تیم بود و در ادامه از مربی رفسنجانی‌ها درباره رقابت با گل‌گهر برای کسب رتبه پنجم و اینکه چقدر کسب این رتبه اهمیت دارد هم پرسیده شد. صادقی در واکنش به این سوال تاکید کرد: اول اینکه ما فقط با خودمان رقابت داریم. ما برای اینکه روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم، باید فردا بهترین نتیجه را بگیریم.

او سپس درباره داوری گفت: فکر می‌کنم خیلی خوب رسانه‌ها بررسی کردند و مس رفسنجان رتبه اول اشتباهات داوری بود. اگر این اشتباهات نبود، الان رتبه دوم یا سوم بودیم. همه مدل اشتباهی درباره تیم ما رخ داده است. اگر این اتفاق رخ می‌داد، دستاورد بزرگی برای مربی‌ای بود که توانسته از پایین رشد کند و در 15 سال اخیر روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. البته همین حالا هم کار بزرگی کرده و تیمی که سومین سال حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، در رتبه پنجم قرار دارد.

دیدگاه‌ها