کد خبر : 1938018 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

می‌تواند شب بزرگی باشد

سوسو: یوونتوس را می‌بریم و جشن صعود می‌گیریم

سوسو، ستاره اسپانیایی سویا، خوش‌بین است فردا در سانچس پیسخوان با شکست یوونتوس، صعود به فینال لیگ اروپا را کنار هواداران جشن بگیرند.

سوسو: یوونتوس را می‌بریم و جشن صعود می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب سویا در سانچس پیسخوان و از دور برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان یوونتوس است. هفته قبل سویا تا ثانیه‌های پایانی در زمین یوونتوس پیش بود ولی در نهایت گل تساوی را دریافت کرد. سویا، فاتح 6 دوره لیگ اروپا، فردا شانس اول صعود به فینال است و سوسو در این تردید ندارد.

1876367

وینگر سویا در نشست خبری بازی برگشت برابر یوونتوس گفت: «در دو هفته اخیر بیش از همیشه تلاش کرده‌ام تا به این بازی برسم. روزی دو جلسه تمرین کردم و بالاخره توانستم ریکاوری کنم. شاید حضورم در بازی فردا کمی ریسکی باشد ولی ارزشش را دارد. الان خوب هستم و دیگر مشکلی ندارم. فردا صبح هم اگر احساس درد نداشته باشم، شرایط بازی را خواهم داشت.»

سوسو ادامه داد: «این از جمله بازی‌هایی است که همه دوست دارند در آن به میدان بروند و می‌تواند شب بسیار خوبی برای سویا و هواداران باشد. وقتی در بهترین فرم بودم، مصدوم شدم ولی حالا آماده‌ام. یک هفته استراحت کافی است.»

سوسو در مورد انگیزه سویا برای قهرمانی گفت: «فصلی بسیار دشوار را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی در یک مقطع تا منطقه سقوط لالیگا نیز رفتیم اما در دو ماه گذشته توانسته‌ایم ورق را برگردانیم و تنها 90 دقیقه تا یک فینال دیگر فاصله داریم. در اولین سال حضورم در سویا فاتح لیگ اروپا شدم و حالا یکی دیگر را نیز می‌خواهم. تساوی در بازی رفت نتیجه خوبی بود هرچند می‌توانستیم برنده هم باشیم. تیم اعتماد به نفس زیادی از بازی رفت گرفته و می‌خواهیم همراه با هواداران جشن صعود به فینال بگیریم.»

سوسو در مورد یوونتوس گفت: «یووه بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد. آلگری سال‌ها هدایت یووه را برعهده داشته و قطعا فردا بازی بسیار دشواری خواهیم داشت. یووه سعی خواهد کرد در ضدحمله به ما ضربه بزند و باید مراقب باشیم.»

دیدگاه‌ها