کد خبر : 1938052 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 17:20 | 8.8K بازدید | 7 دیدگاه

آرتتا همین را کم داشت: مارتینلی فصل را از دست داد

برای آرسنال خبر بد دیگری از راه رسید و اعلام شد گابریل مارتینلی، مهاجم برزیلی این تیم، به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده است.

آرتتا همین را کم داشت: مارتینلی فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی در دیدار روز یکشنبه تیمش آرسنال مقابل برایتون از ناحیه قوزک پا آسیب دیده و بر اساس اعلام باشگاه او دو بازی باقی‌مانده این فصل را از دست داده و نمی‌تواند برای توپچی‌ها به میدان برود.

در دیدار آرسنال و برایتون مارتینلی با خطای مویزس کایسادو، هافبک برایتون، به زمین افتاد و مصدوم شد. کایسادو در این صحنه توسط داور با هیچ مجازاتی روبرو نشد. درحالی‌که تنها 20 دقیقه از شروع دیدار آرسنال مقابل برایتون می‌گذشت مارتینلی به دلیل خطایی که رویش انجام شده بود دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود و تعویض شد.

1876428

در پایان آن مسابقه گری اودریسکول، رئیس تیم پزشکی آرسنال، درباره آسیب‌دیدگی مهاجم برزیلی این تیم با لحن مثبت صحبت کرد و گفت امیدوار است مارتینلی به دو بازی بعدی که دیدارهای پایانی آرسنال در این فصل هستند برسد.

اما امروز سایت اتلتیک با انتشار خبری فوری اعلام کرد در تماس با باشگاه آرسنال دریافته که گابریل مارتینلی با مصدومیتی جدی روبرو است و فصل را از دست داده است. به این ترتیب او در دو بازی باقی‌مانده این فصل حضور نخواهد داشت.

1876429

با توجه به پیروزی منچسترسیتی مقابل اورتون در همان روز و شکست آرسنال در بازی خانگی مقابل برایتون با گل‌هایی که از خولیو انکیسو و دنیز اونداو دریافت کرد و باخت 3-0 را مقابل چشمان خود دید تیم میکل آرتتا حالا با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی با اختلاف چهار امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. 

دیدگاه‌ها