کد خبر : 1938077 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 19:21 | 38K بازدید | 17 دیدگاه

لج‌بازی کسیه با بارسا: اصرار نکنید، نمی‌روم!

یک نشریه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا برای فروش فرانک کسیه در تابستان امسال تلاش می‌کند اما این هافبک ساحل‌عاجی به ماندگار شدن اصرار دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد بارسا را ترک کند.

لج‌بازی کسیه با بارسا: اصرار نکنید، نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد امسال تابستان چند بازیکن مورد نیازش را جذب کند اما پیش از آن باید عملیات واگذاری چند بازیکن را با سرعت به انجام برساند تا از نظر مالی توان به خدمت گرفتن بازیکن جدید را داشته باشد.

اما این برای بارسا ساده نخواهد بود چرا که برخی بازیکنان این تیم هیچ تمایلی برای ترک بلوگرانا ندارند. فرانک کسیه یکی از این بازیکنان است. نشریه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود امروز مدعی شد بارسا پیشنهادهایی برای کسیه دریافت کرده و به واگذاری او اصرار دارد اما این هافبک ساحل‌عاجی به صراحت اعلام کرده که هیچ قصدی برای جدایی ندارد.

1876471

کسیه یکی از چهار بازیکنی است که مدیران ورزشی بارسلونا برای فروش انتخاب کرده‌اند تا بتوانند هم صورت‌های مالی‌شان را برای مطابقت با فیرپلی مالی آماده کنند و هم با کاهش میزان دستمزد پرداختی به درگیری چند ماهه‌شان با لالیگا پایان دهند. تصمیم مدیران بارسا برای فروش کسیه قطعی است اما چون او با باشگاه قرارداد دارد ابتدا باید موافقت خودش جلب شود.

کسیه که تابستان گذشته به بارسا پیوسته می‌خواهد تا پایان قراردادش در نوکمپ بازی کند. او در ماه ژانویه هم پیشنهاد معاوضه با بروزوویچ بین بارسا و اینتر را هم رد کرد.

1834110

دیدگاه‌ها