کد خبر : 1938085 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 20:04 | 24.5K بازدید | 39 دیدگاه

ال‌چیرینگیتو اعلام کرد

هشدار آنچلوتی به رئال: دقایق اولیه نباید گل بخوریم

برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبت‌های درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.

هشدار آنچلوتی به رئال: دقایق اولیه نباید گل بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا ساعاتی دیگر در شهر منچستر و در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‌رود. دیدار برگشت دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برای آنچلوتی و تیمش اهمیت بسیار زیادی دارد.

دیدار رفت دو تیم یک هفته پیش در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید. رئال مادرید در این فصل لالیگا قهرمانی را به بارسلونا واگذار کرده و حالا برای فتح یک موفقیت بزرگ باید چشم به قهرمانی در چمپیونزلیگ داشته باشد. آنچلوتی در صورت صعود به فینال و قهرمانی برای دومین فصل پیاپی جام این رقابت‌ها را بالای سر برده و رئال به پانزدهمین قهرمانی‌اش در اروپا خواهد رسید.

1873364

برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به بخشی از صحبت‌های آنچلوتی که چند ساعت پیش از شروع دیدار با سیتی با بازیکنانش انجام شده دست پیدا کرده است. کارلتو در این صحبت‌ها به بازیکنان رئال درباره بازی با منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی این تیم هشدار می‌دهد.

این برنامه تلویزیونی مدعی است سرمربی رئال به بازیکنانش می‌گوید منچسترسیتی برای گلزنی در دقایق اولیه به میدان می‌آید و رئالی‌ها باید این هشدار را جدی بگیرند. سرمربی رئال به بازیکنان این تیم گفت: "آنها در 20 تا 25 دقیقه اول و حتی تا 30 دقیقه اول برای گلزنی می‌آیند و به ما فشار خواهند آورد. باید این فشار را تاب بیاوریم و گل نخوریم. شکی نیست که این بازی سختی است و باید کوچک‌ترین جزئیات را در نظر بگیریم و به آنها توجه کنیم."

1876037

دیدگاه‌ها