کد خبر : 1938092 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 20:10 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

آرمان‌گهر یک- شمس‌آذر ۲

لیگ یک/ پایان فصل قهرمان با برد دقیقه ۹۰

شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب پیروزی لحظه آخری مقابل آرمان‌گهر سیرجان شدند.

لیگ یک/ پایان فصل قهرمان با برد دقیقه ۹۰

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که سه هفته قبل قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران را قطعی کرده و در دیدار اخیرش نیز جشن قهرمانی را پشت سر گذاشته بود، امروز در آخرین بازی فصل به مصاف آرمان‌گهر سیرجان رفت.

شاگردان سعید دقیقی از ساعت ۱۸ امروز در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال ایران، در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان مهمان آرمان گهر بودند که در یک رقابت نزدیک توانستند به برتری دست پیدا کنند.

شمس‌آذر قزوین که در این دیدار تشریفاتی بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرده بود، در نیمه اول غافلگیر شد و نتیجه را با یک گل واگذار کرد، اما در نیمه دوم توانست به روند خوب گذشته‌اش برگردد و سه امتیاز را بگیرد.

1873617

پوریا سرآبادانی در دقیقه ۵۰ بازی را به تساوی کشید و گل اول شمس‌آذر قزوین را به ثمر رساند که این نتیجه تا لحظات پایانی بازی پابرجا بود، اما در ثانیه‌های آخر بهترین گلزن این فصل لیگ یک دوباره خوش درخشید و گلزنی کرد.

رحمان جعفری که عنوان بهترین گلزن این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران را به خود اختصاص داده، در دقیقه ۹۰ دروازه آرمان‌گهر سیرجان را باز کرد تا شمس‌آذر قزوین به پیروزی دو بر یک دیدار خارج از خانه دست یابد و با کسب ۷۰ امتیاز فصل را تمام کند.

دیدگاه‌ها