کد خبر : 1938093 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 20:47 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی بزرگ ساکت برای نیمه نهایی حذفی؛

هوادار با غایبان دو رقمی دنبال رتبه تک رقمی!

ساکت الهامی برای دیدار برابر ذوب آهن تعداد زیادی مصدوم و محروم دارد.

هوادار با غایبان دو رقمی دنبال رتبه تک رقمی!

به گزارش ورزش سه، روز پنج شنبه ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان یکی از دیدارهای سی‌امین و آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود؛ دیداری که می‌تواند تعیین کننده جایگاه‌های نهمی و دهمی جدول رده‌بندی رقابت‌ها باشد.

ساکت الهامی سرمربی هوادار اما در دیدار برابر ذوب آهن دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت، شش بازیکن خود را به طور قطعی و دو بازیکن را نیز به صورت احتمالی به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

مسعود شجاعی و سپهر روزی طلب که در دیدار هفته گذشته برابر فولاد با دریافت کارت زرد به ترتیب چهار اخطاره و سه اخطاره شدند، به طور طبیعی محرومان قطعی هوادار در دیدار برابر ذوب آهن خواهند بود.

1876489

محمدجواد محمدی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفید چقایی، میلاد فراهانی و فرهاد زاوشی نیز مصدومان قطعی بنفش ها در مصاف با گاندوها می‌باشند که البته تلاش کادر پزشکی باشگاه هوادار جهت رساندن همه یا تعدادی از آن‌ها به دیدار حساس هفته آینده برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی ادامه دارد.

اما محمدرضا خالدآبادی، محمدمهدی مهدی خانی و محمد چهارمحالی سه غایب احتمالی هوادار در دیدار روز پنج شنبه برابر ذوب آهن خواهند بود که البته هواداری‌ها را در سفر به اصفهان همراهی کرده‌اند و تلاش گروه پزشکی مجموعه جهت رساندن آن‌ها به این مصاف نیز کماکان ادامه دارد.

باید دید پس از این بازی ساکت الهامی چه تعداد از مصدومان خود را برای بازی حساس با پرسپولیس در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها