کد خبر : 1938094 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 20:51 | 79K بازدید | 28 دیدگاه

خروجی‌های لیورپول اعلام شد: 4 ستاره می‌روند

لیورپول اعلام کرد که امسال تابستان با چهار ستاره خود خداحافظی خواهد کرد. علاوه بر روبرتو فیرمینو که جداییی‌اش قطعی بود نام سه ستاره دیگر در فهرست خروجی قرمزها دیده می‌شود.

خروجی‌های لیورپول اعلام شد: 4 ستاره می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد به زودی با چهار بازیکن این تیم خداحافظی خواهد کرد. چهار بازیکنی که با پیراهن لیورپول و زیر نظر یورگن کلوپ هم قهرمانی در چمپیونزلیگ و هم قهرمانی در لیگ برتر بعد از سی سال انتظار در آنفیلد را تجربه کرده بودند.

چهار ستاره‌ای که امسال تابستان لیورپول را ترک می‌کنند عبارتند از: روبرتو فیرمینو،  الکس اوکسلید چمبرلین، نبی کیتا و جیمز میلنر.

1876491

پیش‌تر خداحافظی روبرتو فیرمینو از لیورپول قطعی شده بود. از بین این چهار نفر تا کنون مشخص شده که برایتون برای به خدمت گرفتن جیمز میلنر تمایل دارد اما مقصد بعدی سه بازیکن دیگر مشخص نیست.

1876492

بازی روز شنبه مقابل استون‌ویلا آخرین حضور این چهار نفر در آنفیلد خواهد بود. باشگاه لیورپول اسم این ستاره‌ها را امروز به این دلیل اعلام کرد که در بازی روز شنبه هواداران با تشویق آنها به دلیل سال‌ها درخشش با پیراهن این تیم از آنها قدردانی کنند.

1876493

در اطلاعیه باشگاه لیورپول چنین آمده است: "به این وسیله تایید می‌شود که روبرتو فیرمینو، نبی کیتا، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین در تابستان امسال به محض پایان قراردادشان از لیورپول جدا خواهند شد. روز شنبه در آنفیلد همه ما از آنها به شکلی ویژه قدردانی خواهیم کرد. قدردانی بیشتری در پایان فصل از این چهار ستاره انجام خواهد شد."

1876494

دیدگاه‌ها