کد خبر : 1938113 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 23:21 | 26K بازدید | 25 دیدگاه

اگر گل می‌شد شاید همه چیز عوض می‌شد

صدای تیر کروس اتحاد را لرزاند (عکس)

اولین شوت رئال در بازی امشب می‌رفت به یک سوپرگل تبدیل شود اما تیر دروازه کار را خراب کرد.

صدای تیر کروس اتحاد را لرزاند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بازی امشب مقابل رئال مادرید را با حمایت بی نظیر هواداران خود هجومی و بی‌رحم آغاز کرد و در نیم ساعت نخست 2 بار دروازه حریف را باز کرد. البته اگر درخشش تیبو کورتوا نبود شاید گل های بیشتری در همین دقایق شاهد بودیم. در میان گرد و خاک سیتی و بعد از 30 دقیقه بالاخره اولین شوت رئالی ها را شاهد بودیم؛ شوتی که فاصله ای تا تبدیل شدن به یک سوپر گل نداشت.

در شرایطی که رئال هنوز گل دوم را دریافت نکرده بود تونی کورس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بدون توجه به فاصله نسبتا زیاد تا دروازه تصمیم گرفت بدون دورخیز شوت خود را بزند. این اولین شوت رئال در بازی امشب بود.

ویدئو: 300973

شوت هافبک آلمانی رئال با شدت قابل توجهی از کنار مدافعان سیتی عبور کرد و با پرواز زیبای ادرسون مواجه شد. دروازه بان برزیلی سیتی برای نجات دروازه تا جایی که می توانست به بدن خود کش داد اما ارتفاع توپ تنها چند سانتی متر بیشتر از حد مورد نیاز بود و بدون برخورد به انگشتان ادرسون تیر دروازه را به لرزه درآورد.

شدت شوت کروس به حدی بود که برخورد توپ به تیر در آن جو پرشور اتحاد کاملا شنیده شد تا هواداران میزبان برای چند ثانیه در جای خود میخکوب شوند. لحظاتی بعد از هدر رفتن این موقعیت گل دوم سیتی را شاهد بودیم که برناردو سیلوا آن را به ثمر رساند.

1876528

دیدگاه‌ها