کد خبر : 1938126 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 00:57 | 17.7K بازدید | 107 دیدگاه

فینال استانبول: منچسترسیتی-اینتر

قهرمان این فصل چمپیونزلیگ را انتخاب کنید

منچسترسیتی و اینتر، آماده‌ترین تیم‌های چند هفته اخیر فوتبال اروپا، دیدار فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

قهرمان این فصل چمپیونزلیگ را انتخاب کنید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که تنها یک بازی دیگر با قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد، امشب موفق شد با ارائه نمایشی درخشان، رئال مادرید را شکست بدهد و به فینال لیگ قهرمانان برسند. شاگردان پپ گواردیولا که سال گذشته در همین مرحله با بازگشت عجیب رئال، فینال پاریس را از دست داده بودند، امشب اجازه ندادند کار به جایی برسد که شاگردان آنچلوتی فرصتی برای ارائه بهترین بازی‌شان داشته باشند و با زدن دو گل در هر نیمه، کار را یک‌سره کردند.
به این ترتیب آنها برای دومین بار در سه فصل اخیر، در فینال لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت و این بار با اینترمیلان روبه‌رو می‌شوند که آخرین بار 13 سال قبل حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرد.
تیم سیمونه اینزاگی که در فاصله ماه‌های فوریه و آوریل به اندازه‌ای ضعیف نتیجه گرفت که شایعه اخراج این مربی هر هفته جدی‌تر می‌شد، ناگهان از اواسط ماه آوریل به تیمی متفاوت تبدیل شد و با پیروزی‌های پیاپی نه تنها به وضعیتش در سری آ سر و سامان داد که در لیگ قهرمانان هم با پیروزی‌های مقتدرانه مقابل بنفیکا و میلان، با اقتدار به فینال رسید.
حالا آنها باید در فینال مقابل منچسترسیتی قرار بگیرند که به نظر می‌رسد بی‌نقص‌ترین تیم پپ در سال‌های اخیر است.
در چنین شرایطی، پیش‌بینی شما از فینال چیست؟ پیروزی سیتی که امشب بار دیگر نشان داد که چه نیروی مخوفی برای شکست دادن هر حریفی دارد یا برتری اینتر که در روز خوبش می‌تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد؟

دیدگاه‌ها