کد خبر : 1938168 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 10:05 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

۲۰ باشگاه بزرگ دنیا به من فرصت ندادند

اظهارات عجیب بیلسا: مربی بزرگی نیستم، به این دلیل...

سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.

اظهارات عجیب بیلسا: مربی بزرگی نیستم، به این دلیل...

به گزارش “ورزش سه” مارچلو بیلسا سرمربی سرشناس حال حاضر تیم ملی اروگوئه که روز گذشته به این عنوان رسید، حالا باید سومین تجربه بین‌المللی خود بعد از تیم ملی آرژانتین و شیلی را پشت سر بگذارد.

او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش هنگام معرفی به عنوان سرمربی تیم ملی اروگوئه، نکات جالب توجهی را به زبان آورد و گفت: اروگوئه‌ای‌ها اجباری نداشتند من را متقاعد به آمدن به اینجا کنند. حتی می‌توانم ادعا داشته باشم که برعکس بود. تمایل من برای حضور در تیم ملی اروگوئه دو دلیل داشت؛ اول بازیکنان بسیار خوبی که در ترکیب این تیم حضور دارند و من آن‌ها را خیلی دوست دارم و دوم تیم ملی اروگوئه فرهنگ مردم این کشور را خیلی خوب دریافت کرده و با آن همزاد‌ پنداری می‌کند.

1876662

وی در ادامه گفت: ما در هر مسابقه برای برد بازی می‌کنیم. وقتی اوضاع بد پیش می‌رود، باید بجنگید و وقتی موفقیت وجود دارد باید از غرور پرهیز کنیم؛ زیرا شکست همان موقع نزدیک به ماست.

بیلسا که به عنوان یکی از برترین تئوریسین‌های دنیای فوتبال شناخته می‌شود، هنگامی که وارد اتاق کنفرانس شد، مورد تشویق شدید خبرنگاران قرار گرفت. اما او حضورش در بین نخبگان دنیای فوتبال را رد کرد و گفت: در جهان حدود ۲۰ باشگاه بزرگ وجود دارد که من در هیچ کدام مربیگری‌ نکرده‌ام و به من این فرصت را نداده‌اند. پس چگونه می‌توانم یکی از بهترین مربیان جهان باشم بدون آنکه مربی یک باشگاه بزرگ باشم؟ چنین نمونه‌ای وجود ندارد. بنابراین من یکی از بهترین مربیان جهان نیستم.

دیدگاه‌ها