کد خبر : 1938196 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 11:35 | 43.7K بازدید | 3 دیدگاه

کرملاچعب: وی ای آر آمده؟ به ما هم بگویید

گل سیزدهم مهاجم سابق پرسپولیس پرپر شد

اگر تعداد گل های آفساید رضا کرملاچعب را در این فصل حساب کنید او می توانست با آقای گل رقابت کند.

گل سیزدهم مهاجم سابق پرسپولیس پرپر شد

به گزارش ورزش سه، دیدار دو تیم ون پارس و استقلال ملاثانی با نتیجه تساوی تمام شد و شاگردان کلانتری حسرت گل آفساید نیمه اولشان را می خورند. رضا کرملاچعب در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: شرایط آب و هوایی برای هم تیمی هایم سخت بود شرایط بازی جوری پیش رفت که در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. یک لحظه یک توپ روی دروازه ما آمد و همان به گل تبدیل شد.

وی در مورد داوری ادامه داد: صحبت در مورد داوری هیچ فایده ای ندارد و کارشناسان هم می آیند یک صحبت می کنند و تمام می شود می رود فقط چون آخر فصل است و فکر می کنند دو تیم نیازی به بردو باخت نداشتند داوری هایی انجام می شود که خنده دار است مثلا ما گل زدیم داور گل را قبول کرده و بعد از پنج دقیقه مشورت کردند گفتند گل آفساید بوده اگر var آمده بگویید ما بدانیم حالا خوب است. دقیقه ۹۵ یک پنالتی برای ما گرفت حالا نمی دانم پنالتی بوده یا نه ولی بازی را درست کرد.

این بازیکن که حسرت گلش که آفساید شده را می خورد گفت: حسرت می خورم چون اگر به نفع من تمام می شد ۱۳ گله بودم. بازی سایپا، چادر ملو و این بازی گل های من را آفساید گرفتند در این بازی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بعد از شش هفت دقیقه داور آفساید اعلام کرد.

1876721

وی در مورد فصلی که پشت سر گذاشته عنوان کرد: من نیم فصل اول چوکا بودم و یک نیم فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشتم اما خوب کار کردم و به ون پارس رفتم و دوباره احیا شدم و می توانستم بهتر از این ها کار کنم چون هم بازیکنان خیلی خوب و هم شرایط خوبی دارد. خیلی خوشحالم در کنار کسانی مثل میثم جودکی، حبیب زاده، کاویانی، جراحی و ابوذر صفرزاده بازی کردم و امیدوارم سال بعد فوتبال بهتری در کنار هم ارائه بدهیم.

کرملاچعب در پایان افزود: تیم ما داشت جوری کار می کرد که می توانستیم جز سه تیم بالای جدول باشیم یکسری اتفاقات افتاد خیلی بد بود. انشاالله سال بعد تمام تلاشم را می کنم عالی تر از همیشه باشم. جا دارد از رسانه شما بابت پیگیری لیگ یک تشکر کنم هیچ فرقی بین لیگ یک و لیگ برتر وجود ندارد و فقط باید بیشتر به ما پرداخته شود. 

دیدگاه‌ها