کد خبر : 1938232 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 15:25 | 91.9K بازدید | 31 دیدگاه

قرارداد دارد و می‌ماند

مدیر رئال تکلیف آنچلوتی را مشخص کرد

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، تایید کرد که کارلتو فصل بعد نیز روی نیمکت رئال خواهد بود.

مدیر رئال تکلیف آنچلوتی را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با قبول شکست 4-0 در خانه سیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5-1 مغلوب این تیم شد و حذف تلخی از نیمه نهایی چمپیونزلیگ داشت. پس از بازی تقریبا همه بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی حمایت کردند و خود این مربی ایتالیایی هم گفت که اعتماد فلورنتینو پرز را با خود دارد و برای فصل بعد انگیزه‌اش بالاست.

1876781

در اوج شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده کارلتو، بوتراگنیو حرف آخر را زد. در اسپانیا معتقدند بوتراگنیو هرگز بدون هماهنگی با رئیس در مورد آینده آنچلوتی حرف نمی‌زند.

او در این رابطه گفت: «آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و یک مربی عالی است. او با رئال همه جام‌ها را برده و می‌ماند. به خاطر یک شب بد که نباید تصمیمات سخت گرفت. برای همه ما شب تلخی بود و غمگینیم. باید قبول کرد سیتی تیم بهتر بود و تمام.»

1876639

پایان چرخه؟ «نه لزوما. این گروه شامل بازیکنان قدیمی و جوانانی باکیفیت است؛ تلفیقی از بهترین‌ها که دستاوردهای زیادی برای باشگاه داشته‌اند. شب بدی بود و افسوس، چون ما شور و شوق زیادی برای فینال داشتیم. برای هواداران متاسفم، چه آنهایی که به منچستر آمدند و چه آنها که در خانه بازی را تماشا کردند. رئال مادرید عادت به برد دارد، اما گاهی باید ببازیم و امروز رقیب بهتر بود. در شکست‌ها باید متحد باشیم.»

دیدگاه‌ها