کد خبر : 1938264 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:17 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

پائولو برلوسکونی:

نه گفتن به یووه شیرین است!

یوونتوس به‌دنبال رافائله پالادینو، مربی مونزا است. این مربی جوان توانسته در این فصل از سری A نتایج درخشانی به دست بیاورد.

نه گفتن به یووه شیرین است!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو برلوسکونی، برادر سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه مونزا، تأیید کرد یوونتوس به‌دنبال پالادینو است. این مربی 39 ساله بعد از اخراج جیووانی استروپا در ماه سپتامبر و همان اوایل فصل، هدایت مونزا را به دست گرفت.

این اولین تجربه پالادینو در مربیگری تیم بزرگسالان بود؛ چرا که پیش از آن، تنها حدود یک سال مربی تیم جوانان مونزا بود. با این حال، پالادینوی کم‌تجربه توانست فراتر از انتظارات ظاهر شود و با میانگین 1/66 امتیاز از هر بازی در 29 مسابقه‌ای که مربی مونزا بوده، توانست این تیم را در منطقه امن سری A نگه دارد. 
قرارداد کنونی او تا پایان فصل اعتبار دارد.

برلوسکونی درباره آینده پالادینو و علاقه یووه گفت: «او باید در مونزا بماند. در پایان فصل درباره‌اش حرف خواهیم زد. حتی با وجود این‌که یوونتوس دنبال او است. نه گفتن به یووه شیرین خواهد بود.»

احتمالا یووه مربیان دیگری را هم زیر نظر دارد تا به‌جای آلگری هدایت این تیم را در دست بگیرند؛ ولی پالادینو بهترین نتایج ممکن را برابر این تیم گرفته و ممکن است همین مسئله باعث شده که او در صدر فهرست یووه قرار بگیرد.

مونزا با مربیگری پالادینو هر دو بازی‌اش برابر یوونتوس را برده، یک بر صفر در خانه و 2 بر صفر در تورین. این تیم همچنین در هفته جاری توانست در سری A ناپولی قهرمان را 2 بر صفر شکست دهد.

پالادینوی 39 ساله از منظر یوونتوسی‌ها یک امتیاز دیگر هم دارد. او 57 بازی برای بانوی پیر انجام داده و در این میان، 10 گل زده و هفت پاس گل فرستاده است. به این ترتیب، با فضای این باشگاه نیز آشنا است.

دیدگاه‌ها