کد خبر : 1938280 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 18:00 | 29.5K بازدید | 1 دیدگاه

آلبا در اسپانیا می‌ماند

اتلتیکو به‌دنبال شکار جدید از بارسا

یک رسانه اسپانیایی مدعی است اتلتیکو مادرید خود را برای شکار یک ستاره از بارسلونا آماده می‌کند و به این منظور جوردی آلبا را هدف گرفته است.

اتلتیکو به‌دنبال شکار جدید از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا مدعی است شرایطی که جوردی آلبا در حال حاضر در بارسا با آن مواجه است، احتمال جدایی این ستاره کهنه‌کار را افزایش داده و اتلتیکو مادرید با اطلاع از این شرایط تلاش برای جذب آلبا را آغاز کرده است.

آلبا شخصاً تمایلی به جدایی از بارسلونا ندارد و این در حالی است که او در حال حاضر جایگاه ثابت خود در ترکیب را به الخاندرو بالده واگذار کرده است. اما مخالفت بلوگرانا با افزایش دستمزد این ستاره قدیمی و همچنین چند مورد تأخیر در پرداخت دستمزد، آلبا را از مدیران بارسا عصبانی کرده و ممکن است او در نهایت به پیشنهادها پاسخ مثبت بدهد.

1800410

موندو دپورتیوو می‌گوید اتلتیکو مادرید در تابستان پیش رو به‌دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی خود است و جوردی آلبا را گزینه‌ای مناسب می‌داند.

بارسا و اتلتیکو در چند سال گذشته شاهد انتقال چندین بازیکن بین دو باشگاه بودند که برخی از آن‌ها باعث ایجاد تنش بین دو باشگاه شد. لوئیس سوارز و ممفیس دیپای از بارسا راهی اتلتیکو شدند و بارسلونا هم به‌دنبال جذب یانیک کاراسکو بود که به هدف نرسید. ماجرای انتقال آنتوان گریزمان به تنش شدیدی در رابطه دو باشگاه منجر شد؛ ولی حالا به نظر می‌رسد دو طرف آن دوران را فراموش کرده و پشت سر گذاشته‌اند.

اما اتلتیکو مادرید تنها باشگاهی نیست که به جذب آلبا علاقه دارد. موندو در گزارش خود اشاره می‌کند که باشگاه الهلال عربستان هم علاقه زیادی به جذب او دارد. شایعات زیادی درباره تلاش الهلال برای جذب لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در تابستان امسال مطرح شده است.

1876868

دیدگاه‌ها