کد خبر : 1938286 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 18:35 | 19.3K بازدید | 21 دیدگاه

زانتی: بارسای پپ را بردیم، سیتی را هم می‌بریم

خاویر زانتی از فینال پیش روی اینتر برابر سیتی در لیگ قهرمانان به هیجان آمده و آن را «فرصتی بزرگ» برای باشگاهش می‌داند.

زانتی: بارسای پپ را بردیم، سیتی را هم می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری با نمایشی برتر مقابل میلان در مجموع دو دیدار این تیم را 3 بر صفر شکست داد تا به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند. اینتر علاوه بر این، به فینال جام حذفی ایتالیا هم راه پیدا کرده تا برابر فیورنتینا فرصت فتح یک جام دیگر را هم داشته باشد.

البته تماشای بازی سیتی برابر رئال ممکن است کمی اعتماد به نفس اینتری‌ها را مخدوش کرده باشد. هر چه باشد، سیتی 4 گل به رئال زد و در مسیر کسب سه‌گانه، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.

با این حال، خاویر زانتی، اسطوره و نایب رییس اینتر از امیدش برای شکست دادن منچسترسیتی حرف زد: «ما ابزار لازم را برای به چالش کشیدن یک تیم شکست ناپذیر داریم. سیتی به نظر من کامل‌ترین تیم است، چون بازیکنان درجه یک و در همه خطوط، بازیکنان جانشین خوبی دارند. آنها هر جای زمین که فکرش را بکنید، می‌توانند تعادل تیم شما را به هم بزنند ولی در فینال، هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد چون اوضاع لحظه به لحظه عوض می‌شود.»

1876910

زانتی ادامه داد: «اگر به سال 2010 برگردیم، در نیمه نهایی مقابل بارسلونا هم تقریبا یک فینال در پیش داشتیم چون باید می‌بردیم. آنجا بر مانعی فایق آمدیم که غیرممکن به نظر می‌رسید. اگر به کاری که می‌کنید اعتماد داشته باشید، هر چیزی ممکن است.»

نایب رییس اینتر تاکید کرد: «روبرو شدن با یک تیم انگلیسی مثل روبرو شدن با هر تیم دیگری است. لیگ برتر لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و این یک فینال مهم خواهد بود، مقابل یک مربی بزرگ.»

او اضافه کرد: «هفته وحشتناکی بود چون همه درباره دربی حرف می‌زدند در حالی که فینال لیگ قهرمانان وسط بود. ما در مجموع دو بازی لیاقت برد را داشتیم. درباره فینال هیجان‌زده‌ام. فرصت بزرگی است و می‌توانیم چهارمین لیگ قهرمانان‌مان را ببریم. بردن آن به عنوان نایب رییس، به حقیقت پیوستن یک رؤیای دیگر برای من است.»

دیدگاه‌ها