کد خبر : 1938287 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 18:33 | 34.9K بازدید | 14 دیدگاه

رقم جدید عربستانی‌ها روی میز خورخه مسی

آخرین تلاش‌ها: الهلال پیشنهادش به مسی را افزایش داد

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.

آخرین تلاش‌ها: الهلال پیشنهادش به مسی را افزایش داد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که لیونل مسی به پایان قرارداد دو ساله خود با پاری سن ژرمن نزدیک می‌شود، گمانه‌زنی درباره تیم بعدی او از داغ‌ترین سوژه‌های فوتبالی هفته‌های پایانی فصل است.

دارنده هفت توپ طلا تا کنون در مذاکراتش با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده و با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر و تنش در رابطه مسی و پی‌اس‌جی ماندگار شدن او در پاریس بسیار بعید به نظر می‌رسد.

1876908

مهمترین گزینه‌های احتمالی مسی در حال حاضر بازگشت او به بارسلونا یا پیوستنش به الهلال عربستان است. مشکلات مالی بارسلونا و درگیری‌ای باشگاه کاتالان با لالیگا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باعث شده بر سر راه بازگشت نوستالژیک ابرستاره به نوکمپ مشکلاتی بزرگ وجود داشته باشد.

در این شرایط به نظر می‌رسد الهلال از شانس بالایی برای رسیدن به خواسته‌اش برخوردار است. دولت عربستان از تلاش‌های الهلال حمایت کامل می‌کند و قصد دارد حالا که کریستیانو رونالدو را به این کشور منتقل کرده با پیوستن مسی به الهلال دو اسطوره فوتبال را در لیگ این کشور به نمایش بگذارد.

1876911

در گذشته مبلغ پیشنهادی الهلال به لئو مسی توسط رسانه‌های مختلف اعلام شده بود. ابتدا به نظر می‌رسید الهلال پیشنهادی 400 میلیون یورویی به مسی عرضه کرده و برخی رسانه‌ها در روزهای گذشته از پیشنهاد نزدیک به 500 میلیون یورویی الهلال خبر دادند. رادیو کادنا سر در اسپانیا امروز در گزارشی مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه عربستانی دریافته که پیشنهاد جدیدی به دست وکلای مسی رسیده که مبلغ آن 505 میلیون یورو در یک فصل است.

کادنا سِر می‌گوید با وجود دریافت پیشنهاد جدید الهلال، لئو مسی شخصا همچنان ترجیح می‌دهد به بارسلونا برگردد. این رادیو مدعی شد ستاره بزرگ آرژانتینی تا پیش از پایان ماه مه یعنی تا حدود 10 روز دیگر تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

1876912

دیدگاه‌ها