کد خبر : 1938299 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:18 | 27.1K بازدید | 6 دیدگاه

سیتی بهترین تیم دنیاست، اما در فینال می‌شود

استراماچونی و تئوری دفاع سه نفره برای بردن سیتی

آندرا استراماچونی، مربی سابق اینتر، معتقد است این تیم راه‌حل لازم برای به دردسر انداختن منچسترسیتی را دارد.

استراماچونی و تئوری دفاع سه نفره برای بردن سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت برابر رئال مادرید، حریف را کاملاً مبهوت قدرت خود کرد و به قهرمان اروپا چهار گل زد. حالا بسیاری از هواداران فوتبال معتقدند اینتر برابر این سیتی قدرتمند، شانسی برای پیروزی ندارد.

حالا استراماچونی از روشی حرف زده که اینتر به کمک آن می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان، حریف قدرتمند خود را به زیر بکشد: «سیتی از نظر کیفیت و سازماندهی بهترین تیم حال حاضر دنیا است. اما فینال، فینال است و اختلاف بین تیم‌ها کوچک‌تر می‌شود. من به این مسئله اعتقاد دارم. بهش خیلی هم اعتقاد دارم.»

1876955

مربی سابق اینتر اضافه کرد: «نمی‌گویم سیتی و گواردیولا زجر می‌کشند؛ ولی دفاع سه نفره آن‌ها را اذیت می‌کند. شاهدش هم این‌که از زمان اوج‌گیری که باعث شد از آرسنال جلو بزنند، فقط دو بار باخته‌اند که دقیقاً برابر دو تیمی بوده که با سه دفاع بازی می‌کنند، تاتنهام و برنتفورد. علاوه بر این، بروید و ترکیب چلسی را در فینال 2021 نگاه کنید...»

سیمونه اینزاگی به‌شدت دلبسته سیستم 2-5-3 است و انتظار نمی‌رود که برای فینال، سبک بازی تیمش را تغییر دهد، سبکی که از نظر استراماچونی می‌تواند زخم کاری به بدن سیتی بزند و این تیم را از قالب یک ماشین شکست‌ناپذیر خارج کند.

دیدگاه‌ها