کد خبر : 1938328 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:59 | 50.5K بازدید | 22 دیدگاه

بهترین تیم را برای فصل بعد آماده می‌کنیم

خمس: اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود

سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر دانست.

خمس: اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، سرمربی تراکتور بعد از شکست عجیب و دور از انتظار 7 بر یک تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در نشست خبری حاضر شد. 
خمس در خصوص رقم خوردن این شکست پرگل گفت: به نظرم شرایط بازی امروز را خیلی ساده می‌توان توضیح داد. فکر می‌کنم وقتی یک مربی در روزش نیست و از برنامه‌ریزی برای بازی و چینش ترکیب مرتکب اشتباه می‌شود، بازی به این شکل پیش می‌رود. شاید امروز اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود که این نتیجه رقم خورد.  
وی در خصوص اینکه برنامه او برای فصل بعد چیست، عنوان کرد: فعلا برنامه من این است که به تعطیلات بروم. البته باید کار کنیم تا بهترین تیم را برای فصل بعد تشکیل دهیم.  

1872478

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در این فصل را چه تیمی می‌دانست، گفت: معمولا همان تیمی که قهرمان می‌شود، حقش بوده است. فکر می‌کنم رقابت بالای جدول بین پرسپولیس، سپاهان و استقلال خیلی نزدیک بود، اما بالاخره این رقابت را پرسپولیس برده و فکر می‌کنم که حقشان بوده است.  
خمس در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با اظهارنظر جرارد پیکه در خصوص حضور خمس در تراکتور و بازتاب این ویدیو در فضای مجازی گفت: من این ویدیو را ندیدم. تراکتور معنای خاصی در زبان اسپانیایی ندارد.

ویدئو: 301180

دیدگاه‌ها