کد خبر : 1938345 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 21:57 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

کمتر باختیم، بیشتر گل زدیم، کمتر گل خوردیم؛

تارتار: ذوب‌آهن این فصل پیشرفت خوبی داشت

مهدی تارتار می‌گوید ذوب‌آهن در لیگ بیست و دوم نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته است.

تارتار: ذوب‌آهن این فصل پیشرفت خوبی داشت

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۳-۳ برابر هوادار در هفته پایانی لیگ برتر و حضور ذوب آهن در رتبه نهم جدول در نشست خبری حاضر شد و گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، از همه عزیزانی که همیشه همراه ما بودند، اصحاب رسانه، مدیریت باشگاه و هیئت مدیره تشکر کنم. واقعا هیئت مدیره امسال برای ما کم و کاستی نگذاشت و همه جوره همراه بودند. هیچوقت دغدغه مالی نداشتیم و با بودجه متوسط همیشه نظرم مالی داشتیم. آقای احسانی از مدیران جوان و آینده‌دار است و همیشه پشت ما بود و هیئت مدیره محترم هم از زمانی که آقای کوهی آمدند زحمت زیادی کشیدند و حتی قبل از آن هم آقای مهندس رخصتی واقعا همراه بودند و ما هم در همه موارد سعی کردیم با تمام توان کار کنیم.

او ادامه داد: جا دارد از کادر فنی، بازیکنانم که جانانه جنگیدند و امروز هم نمایش خوبی داشتند، بچه‌های کادر پزشکی، تدارکات، همه و همه تشکر کنم که زحمت کشیدند. همچنین از همه هواداران اصیل ذوب آهن و آنهایی که دل‌شان با تیم بود و همیشه با ما همراه بودند و تماس داشتند و تشکر کردند و ما را شرمنده کردند، ممنونم. یک تشکر هم از سازمان لیگ و فدراسیون می‌کنم که سعی کردند بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشند.

سرمربی ذوب آهن سپس درباره تساوی برابر هوادار بیان کرد: بازی خیلی زیبا بود و هر کسی به ورزشگاه آمد، لذت برد. فکر می‌کنم بازی انعکاس رسانه‌ای نداشت و صداوسیما بازی ما را پخش نکردند. بازی واقعا زیبا بود و اگر از نیمکت‌ها بگذریم، واقعا قشنگ بود. متاسفانه نیمکت‌ها شرایط خوبی نداشت و حساسیت ایجاد شده بود ولی حیف است که از بازی نگوییم. یک بازی فوق‌العاده‌ زیبا دیدیم و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه توضیح داد: اگر بخواهم یک آنالیز کلی داشته باشم، نسبت به سال گذشته در همه موارد پیشرفت داشتیم؛ در تعداد باخت از ۱۳ باخت به ۸ باخت رسیدیم، در گل زده و گل خورده پیشرفت داشتیم و به بازیکنان جوان بازی دادیم. فکر می‌کنم از نظر امتیازی، یک امتیاز کمتر گرفتیم ولی در‌ همه آمارها پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. در‌ مجموع دو سال خوب را به اتفاق کادرم در اصفهان داشتم.

1856080

او درباره ادامه همکاری‌اش با باشگاه ذوب آهن‌ گفت: گزینه اولم همین ذوب آهن است،‌ منتها من یک طرف این قضیه هستم. به اتفاق کادرمان زحمت کشیدیم و دوست دارم بمانم؛ هم اصفهان شهر خوبی است و من بعد از دو سال اصفهانی هستم و هم تیم خوبی داریم. بعد از سختی‌هایی که این تیم در ۴-۵ ساله گذشته کشیده، تیم به ثبات خوبی رسیده و در ۱۰ بازی اخیر خود، ۱۶ امتیاز کسب کرده که میانگین بسیار خوبی است و نشان می‌دهد ما روند خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم اگر در این مدت کم و کاستی داشتیم و کسی از ما ناراحت بوده، از ما بگذرند ولی واقعا همه شما همیشه با من همراه بودید و از شما ممنونم.

تارتار در پاسخ به اینکه در صورت ادامه حضور در ذوب آهن، هدف او کسب چه رتبه‌ای خواهد بود، گفت: الان نمی‌شود درباره رده صحبت کرد و باید بودجه مشخص شود. تا این لحظه هیچ صحبتی با من نشده و امیدوارم مسئولان، چه در حضور ما و چه مربی دیگری، در نظر بگیرند که الان وقت جهش است. ذوب آهن به ثبات رسیده و الان با تقویت می‌تواند حداقل برای سهمیه بجنگد و یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد. الان زمان آن است که بودجه خوبی را در اختیار این تیم بگذارند تا سال بعد جهش داشته باشد.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اظهارات ساکت الهامی عنوان کرد: شخصیت مربی‌ها پنهان کردنی نیست. من ۱۵ سال است که فعالیت می‌کنم و شخصیت‌ها مشخص است. من یک‌بار به صورت کلی درباره مربیان صحبت کنم و فکر می‌کنم مربیانی که لازم است به آن تست بروند، خودشان می‌دانند چه کسانی هستند؛ این کار واقعا نیاز است. حتی برخی از مربیان می‌توانند قبل از بازی با قرص خودشان را آرام کنند؛ خیلی از مربیان این کار را می‌کنند و توصیه می‌کنم کسانی که نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند و قبل از بازی دارو مصرف کنند که در جریان بازی دچار تنش نشوند. من دیدم که روی نیمکت تیم مقابل، بازیکن با مربی درگیر بودند. دیدید بازیکن هوادار به اینجا آمده و چه می‌گوید؛ این یعنی مشکلاتی درون خودشان دارند و این باید بررسی شود. در کل شخصیت‌ها مشخص است و من نمی‌توانم خودم را پنهان کنم؛ دیگران باید قضاوت کنند.

دیدگاه‌ها