کد خبر : 1938347 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 21:57 | 45.3K بازدید | 4 دیدگاه

دقیقه‌ای گل زدیم که خیلی ممنون و خداحافظ

ویسی: معلوم نیست در نفت بمانم!

هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی‌شود.

ویسی: معلوم نیست در نفت بمانم!

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان با بقای خود صحنه‌های دراماتیکی را خلق کرد. عبدالله ویسی که با سر و صورت خیس از آب پاشی بچه‌های تیم جواب خبرنگاران را می‌داد سرحال و خوشحال حرف‌هایش را شروع کرد:  سخت‌ترین بازی زندگی من بود. قبل از این تجربه‌اش را داشتم ولی نه به این شدت در هرحال دانسته بازی کردیم. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم هرچند نیمه اول بد بودیم، خوش شانس هم بودیم ولی نیمه دوم دقیقه‌ای به گل رسیدیم که خیلی ممنون و خداحافظ! به همه مردم خوزستان و هواداران صنعت و تمام کسانی که این ۷۲ روز به من کمک کردند تبریک می‌گویم، نمی‌توانم اسم بیاورم و مرسی از همه.

ویدئو: 301142

آبادانی‌ها، قربانشان برویم: فقط می‌توانم بگویم دمشان گرم. انرژی مثبتشان باعث شد بچه‌های ما روز به روز بهتر بشوند. از آن روز که من آمدم همه خوش‌بین بودند فقط می‌توانم بگویم لایق بهترین‌ها هستند. در سه بازی قبلی خارج از خانه ما هم آمدند. در کرمان، رفسنجان و سیرجان خوزستانی زیاد داریم. در دوران جنگ آمدند و ماندند کنارمان بودند و شادی کردند. من به بچه‌ها گفتم که شما پول می‌گیرید بازی می‌کنید این‌ها کل زندگی‌شان را دادند بیایند ما را ببینند پس باید خوشحال برگردند. خدا را شاکریم که ماندیم.

ویسی سپس در مورد اینکه قبل از بازی چه پیش‌بینی‌ای از نتیجه داشت گفت: صد در صد ماندن را پیش‌بینی کردم و اگر غیر از این بود نمی‌آمدیم و من به بچه‌ها گفتم فینال جام حذفی است و نریم هم دوم هستیم آمدیم که ببریم. با استقلال رفتیم که فقط نبازیم و یک امتیاز بگیریم. اما اینجا خواستیم ببریم و خوشبختانه اتفاقات زیبا به نفع ما رقم خورد.

1877074

ویسی در مورد غیبت طالب ریکانی گفت: شاید برای همه دلهره داشت. بودن طالب از لحاظ تکنیکی و‌ روحی روانی بسیار به ما کمک می‌کرد ولی در نبودش بچه‌ها آنقدر خوب بودند که ما ضرر نکردیم ولی اگر بود بهتر می‌شد.


ویسی در مورد اینکه فصل بعد در صنعت می‌ماند یا خیر گفت: معلوم نیست.

وی در پایان در مورد عدم نتیجه گیری صنعت نفت آبادان در این فصل حرف‌هایش را اینطور تمام کرد: هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی‌شود. به گذشته برنمی‌گردم این باید کالبد شکافی شود تا برای فصل بعد این اتفاق نیفتد.

دیدگاه‌ها