کد خبر : 1938373 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 00:28 | 21.6K بازدید | 10 دیدگاه

لورکوزن ۰-۰ رم: اتوبوس مورینیو به بوداپست می‌رود

دیدار برگشت بایر لورکوزن و آاس رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید و جالوروسی به لطف برتری ۱-۰ در دیدار رفت راهی دیدار نهایی شد.

لورکوزن ۰-۰ رم: اتوبوس مورینیو به بوداپست می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژابی آلونسو که برای جبران نتیحه دیدار رفت به یک گل نیاز داشتند، در دیدار امشب حملات زیادی روی دروازه حریف داشتند و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، اما در نهایت موفقیت به گلزنی نشدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

ویدئو: 301236

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه 12 بود که موسی دیابی می‌توانست گل اول بازی را برای لورکوزن به ثمر برساند اما ضربه محکم او به تیر دروازه رم برخورد کرد و این فرصت خوب برای میزبان از دست رفت.

1877132

در ادامه این بازیکنان لورکوزن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 21، شوت محکم کَرَم دمیربای، روی پاتریسیو را مجبور به واکنش کرد تا دروازه رم همچنان بسته بماند.

فشار حملات لورکوزن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 34، این بار نوبت سردار آزمون بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما شوت او هم دقیقا به جایی رفت که پاتریسیو حضور داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این تیم میزبان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 
نیمه دوم را لورکوزن بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. 

بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67، شوت محکم دمیربای را پاتریسیو برگشت داد و در حالی که سردار می‌توانست از توپ برگشتی استفاده کند، جانلوکا مانچینی زودتر واکنش نشان داد و توپ را به بیرون زد.

1877133

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات لورکوزن بیشتر می‌شد تا اینکه در دقیقه 81، چیزی نمانده بود که سردار گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه رم به بیرون رفت.
در دقایق پایانی بازیکنان لورکوزن با تمام نفرات به سمت دروازه رم حمله‌ور شدند و در مقابل رمی‌ها با تمام توان به دفاع پرداختند و در نهایت بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید تا رم به لطف برتری‌اش در دیدار رفت راهی فینال شود؛ جایی که باید با برنده دیدار سویا-یوونتوس روبرو شود. 

دیدگاه‌ها