کد خبر : 1938380 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 01:38 | 51K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: دوست نداشتم مقابل ژابی جشن بگیرم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا درباره دلیل عدم شادی مقابل ژابی آلونسو صحبت کرد.

مورینیو: دوست نداشتم مقابل ژابی جشن بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم با هدایت ژوزه مورینیو امشب به تساوی بدون گل مقابل بایرلورکوزن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا دست پیدا کرد.

این نتیجه به رم کمک کرد با توجه به پیروزی 1-0 در بازی خانگی در دیدار قبلی در مجموع به دور بعدی راه پیدا کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا این شادی را با مردم امیلیا-رومانیا تقسیم کرد که وقوع سیل در این شهر موجب خسارات زیادی شده است: "پیامی می‌خواهم برای امیلیا رومانیا ارسال کنم، آماده باش. در سختی‌ها می‌توانی بهترین‌های خود را پیدا کنی، این یک لحظه جشن بزرگ در رم است اما ما نمی‌توانیم غم و اندوه مردم را فراموش کنیم. ما به عنوان یک گروه نمی‌توانیم اجتناب کنیم. به تیمم برمی‌گردم... همین است."

نتیجه بازی؟
در جزئیات کوچک ریز شویم. اگر اسمالینگ را روی نیمکت نداشتیم، شاید این مسابقه را نمی‌بردیم. شما اسپینازولا و سپس چلیک را از دست می‌دهید، اگر او را در آن لحظه نداشتیم خیلی سخت می‌شد. این بدان معناست که جزئیات کوچک تفاوت را ایجاد می‌کنند.

1877153

عملکرد بووه؟
در مورد بووه هم می‌توان گفت که از پست پنجم در سمت راست بازی کرد و این موقعیت، پست او نیست. پسرها همه چیز را می‌گذارند؛ این مسابقه نتیجه کار، تجربیات و خرد تاکتیکی ماست تا بدانیم چگونه در مسابقات بمانیم. این تیم باورنکردنی است، اگر بتوانم بیشتر از هواداران رم بخواهم... این بچه‌ها شایسته یک چیز خاص در روز دوشنبه هستند، از تریگوریا شروع کنند تا به مسابقه برسند.

2 فینال طی 2 سال حضور روی نیمکت رم؟
دغدغه من ماندن در تاریخ رم نیست، بلکه کمک به بچه‌ها برای رشد و انجام کارهای مهم است. کمک به هواداران رم که از روز اول خیلی به من انگیزه داده‌اند. رسیدن به یک فینال دیگر خوشحالی بسیار بزرگی است.

چرا پس از صعود ندویدم؟
چابکی هنوز وجود دارد، مشکلی نیست. تجربه نقشی ندارد، فشار و شادی یکسان است. بازی مقابل دوستانم برای من بسیار سخت است، در طول مسابقه این دوستی فراموش می‌شود. من دوست ندارم رو در روی سرمربی مقابل جشن بگیرم. ژابی یکی از من است و من مبارزه کردم.

1877152

بازی با سویا در فینال؟
سه فینال برای فوتبال ایتالیا چیز خوبی است. سویا و یوونتوس 2 تیم بسیار قوی هستند، اما نگرانی من صعود یکی از این تیم‌ها نبود؛ بلکه رسیدن به فینال بود بود. برای ما بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها