کد خبر : 1938389 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 08:09 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نایب قهرمان پارالمپیک: رکورددار جهانم اما بیکارم!

رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه گفت: با وجود این که رکورددار آسیا و جهان در پرتاب نیزه هستم و مسئولین مرتب قول استخدام در ارگان‌ها و نهادهادی دولتی را به من می‌دهند اما هنوز هم بیکارم.

نایب قهرمان پارالمپیک: رکورددار جهانم اما بیکارم!

به گزارش "ورزش سه" امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی که توانست رکورد آسیا و دنیا را در پرتاب نیزه در مسابقات قهرمانی کشور ارتقاء دهد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این که بتوانم رکورد دنیا را در مسابقات قهرمانی کشور ارتقاء دهم یک سال است که در اردوها تمرینات منظمی داشتم و پرتاب‌های خوبی انجام دادم و انتظار رکوردشکنی داشتم.

وی یکی از اهداف اصلی خود را کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس عنوان کرد و گفت: هدفم ابتدا کسب مدال طلای مسابقات جهانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است، سپس برای کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس تلاش خواهم کرد.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پاسخ به این پرسش که چقدر به دنبال رکوردشکنی در مسابقات جهانی پاریس هستید، خاطرنشان کرد: چون رقابت با رقیبان جهانی سخت است پیش‌بینی جابه‌جایی رکورد قابل پیش‌بینی نیست، اما سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در پرتاب نیزه داشته باشم.

پاپی یکی از مشکلات خود را بحث استخدام عنوان کرد و گفت: با وجود این که مدال آسیا، جهان و پارالمپیک را در کارنامه خود دارم و بارها مسئولین استان خوزستان قول استخدام در ارگان‌ها و نهادهای دولتی را به من داده‌اند، اما متاسفانه تا به امروز هیچ کاری انجام نشده و همچنان منتظر استخدام هستم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی پاریس باید با دو نفر از ورزشکاران ایرانی مقیم ترکیه و آذربایجان رقابت کنم که برای شکست آنها نیاز به حمایت مسئولین دارم. این که بعد از هر بار کسب مدال قول و وعده به من بدهند اما عمل نکنند سبب می‌شود تا انگیزه کافی برای رقابت نداشته باشم.

رکوردار آسیا و جهان در پرتاب نیزه در پایان اظهار کرد: در حال حاضر تحت حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هستم و نگرانی خاصی ندارم، دغدغه من زمانی است که عمر ورزش قهرمانی من به پایان برسد بدون این که استخدام جایی شوم. واقعا نیاز به حمایت مسئولین دارم.

دیدگاه‌ها