کد خبر : 1938392 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 09:18 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: مورینیو هویت قهرمانی را به رم داد

جانلوکا مانچینی، مدافع رم، پس از صعود این تیم به فینال لیگ اروپا از نقش ژوزه مورینیو در این صعود صحبت کرد.

مانچینی: مورینیو هویت قهرمانی را به رم داد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف بایرلورکوزن رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 

جالوروسی در بازی رفت با یک گل موفق شده بود از سد حریف عبور کند و در نهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروز میدان شد و به دیدار فینال صعود کرد تا حریف سویا در این بازی شود. 

مانچینی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نقش مورینیو در کسب این موفقیت اظهار داشت: «همه ما از سطح مربی و تجربیات بین‌المللی او خبر داریم. به هر حال او بارها در بسیاری از فینال‌ها حضور داشته است. 

1877180

مورینیو از نظر روانی چیز بیشتری به ما اضافه کرده است. پس از فینال لیگ کنفرانس اروپا که اتفاقی غیرقابل تصور و فوق‌العاده بود، ما می‌خواستیم سطح و هدف‌مان را بالا ببریم و به قهرمانی در رقابت اروپایی دیگری برسیم. 

هنوز این کار را انجام نداده‎‌ایم. هنوز بازی فینال باقی مانده که باید در آن به میدان برویم و می‌خواهیم تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا بتوانیم این جام را به خانه بیاوریم. الان از این لحظه لذت می‌بریم و از فردا باید به دیدارهای لیگ فکر کنیم. 

مورینیو این هویت قهرمانی را از روز اول به تیم اضافه کرد. قدرت این گروه بالاتر از هر چیزی است. ما بازیکنان خوبی هستیم اما همه باید کنار هم تلاش کنیم. اگر یک یا دو بازیکن دست از تلاش بردارند، ما به تیمی بسیار معمولی تبدیل می‌شویم. مورینیو این روحیه قوی را به تیم اضافه کرد. همه برای بردن بازی می‌کنند اما گفتن این حرف و انجام دادنش در عمل دو موضوع متفاوت است.»

دیدگاه‌ها