کد خبر : 1938397 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 09:55 | 35.4K بازدید | 5 دیدگاه

مویس:

از همه ممنونم که غرها و فشارهایم را تحمل کردند

دیوید مویس، سرمربی وستهم، پس از صعود به فینال لیگ کنفرانس اروپا بسیار احساساتی شد و از همه اعضای کادر فنی و بازیکنانش تشکر کرد.

از همه ممنونم که غرها و فشارهایم را تحمل کردند

به گزارش "ورزش سه"، وستهم شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف آلکمار رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد. 

این پیروزی دراماتیک که به لطف گل زده این تیم در وقت‌های تلف شده به دست آمد باعث شد که آنها به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند و حریف فیورنتینا در این بازی شوند. 

مویس پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با بی تی اسپورت اظهار داشت: «آلکمار بازی بسیار خوبی را ارائه کرد. آنها سبک خیلی خوبی دارند و فوتبال هلند واقعا خوب است. آنها در دیدار رفت توانستند ما را شوکه کنند و من می‌دانستم که اگر دفاع عمقی‌تری را به کار نگیرم، ممکن است شرایط برای ما خیلی سخت شود. 

1877186

ایده ما برای آینده این است که بهتر باشیم. ما بازیکنان ملی بسیاری را به خدمت گرفتیم که بتوانیم بهتر باشیم اما این فصل واقعا به مشکل جدی خوردیم. باید به آنچه که باعث می‌‎شد پیروز باشیم برمی‌گشتیم و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم.»

او همچنین با تشکر از اعضای کادر فنی و بازیکنانش گفت: «از همه آنها واقعا ممنونم. آنها محبور بودند با فشارها، غر زدن‌ها و زمان کمی که برای استراحت داشتند کنار بیایند. اگر شما در اروپا بازی می‌کنید و می‌خواهید موفق باشید باید با این شرایط پیش بروید.»

دیدگاه‌ها