کد خبر : 1938398 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:07 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: فینال‌های ایتالیایی

فصل بد یوونتوس با شکست مقابل سویا تکمیل شد اما حضور تیم‌های ایتالیایی در فینال هر سه جام اروپایی، تیتر اصلی روزنامه‌های این کشور را به خود اختصاص داده است.

روزنامه‌های ایتالیا: فینال‌های ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه سویا با نتیجه 2-1 در وقت‌های اضافه شکست خورد. با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت، یووه در مجموع 3-2 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت تا فصل بد مکس آلگری ادامه پیدا کند.
بیانکونری در سری آ شانس قهرمانی را از دست داد و در جام حذفی هم به دست اینتر حذف شده بود. بدین ترتیب تنها جام باقی مانده برای یووه هم از دست رفت. 
اما رم و فیورنتینا با برتری مقابل بایر لورکوزن و بازل، به فینال لیگ اروپا و لیگ کنفرانس راه پیدا کردند تا مانند چمپیونزلیگ، ایتالیا در این جام‌ها هم فینالیست داشته باشد.

1877191

"فینال‌های ایتالیایی" تیتر اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت است که به حضور تیم‌های ایتالیایی در هر سه فینال اروپایی این فصل اشاره دارد. این نشریه همچنین گفت‌وگویی با کارل هاینتس رومنیگه، ستاره سابق اینتر، منتشر کرده است و او ادعا کرده که لائوتارو مارتینز می‌تواند در فینال چمپیونزلیگ برای اینتر دردسرساز شود.

1877192

"دی لورنتیس و اسپالتی، تست‌های خداحافظی." این تیتر ساده امروز کوریره دلو اسپورت است. در توضیح تیتر اینطور آمده است: "سرمربی از ارائه اردوی تمرینی تابستانی صرف نظر کرده است. قبل از جشن 4 ژوئن چه خبری می‌شود؟"
در وسط صفحه نخست «سه گانه!» با اشاره به حضور سه تیم ایتالیایی در فینال جام‌های اروپایی نقش بسته است.

1877190

"یووه، از اول شروع کن!" این تیتر اصلی نسخه امروز توتو اسپورت است. در توضیح تیتر شکست آن‌ها برابر سویا چاپ شده است: "لیگ اروپا، شکست 2-1 مقابل سویا در وقت اضافه."
فضایی همچنین برای نتایج رم و فیورنتینا وجود دارد: "دیوار مورینیو مقاومت می‌کند: 2 فینال در 2 سال. ایتالیا نیز در کنفرانس است: شاهکار فیورنتینا، فینال با وستهم."

1877211

روزنامه ایل رومانیستا عکسی از شادی ژوزه مورینیو و بازیکنان رم بعد از صعود به فینال لیگ اروپا را روی جلد برده است و تیتر زده: "شما دیوانه هستید". رم شب گذشته توانست از برتری یک گله‌اش در دیدار رفت دفاع کند و برای دومین فصل پیاپی به فینال یک جام اروپایی برسد. آنها سال گذشته قهرمان لیگ کنفرانس شده بودند.

دیدگاه‌ها