کد خبر : 1938399 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:28 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: من برای غذا خوردن خسته‌ام!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ویدیوی جالبی را پس از صعود به فینال لیگ اروپا منتشر کرد.

مورینیو: من برای غذا خوردن خسته‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف بایرلورکوزن رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم به تساوی رسید. 

شاگردان ژوزه مورینیو در بازی رفت موفق شده بودند با یک گل از سد تیم حریف عبور کنند و همین پیروزی به آنها کمک کرد که در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم برنده میدان باشند و به دیدار فینال صعود کنند. 

آنها حالا باید در دیدار فینال مقابل سویا قرار بگیرند که در چند سال اخیر بارها قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده و به نظر می‌رسد که کار سختی پیش روی این تیم قرار خواهد داشت. 

1877199

بازیکنان رم پس از پایان بازی شب گذشته در سالن هتل محل اقامت‌شان مشغول صرف شام شدند و با خوشحالی و خیالی آسوده به صحبت و شوخی با هم مشغول بودند اما ظاهرا مورینیو هنوز کارش را تمام شده نمی‌داند و از فشارهای چند هفته اخیر بسیار خسته است. 

این مربی پرتغالی با انتشار ویدیویی از بازیکنانش که در حال خوردن غذا بودند نوشت: «جنگجوها در حال خوردن هستند اما من برای خوردن خیلی خسته هستم... رم، فردا تو را می‌بینیم!»

رم پس از بازگشت به ایتالیا باید روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف سالرنیتانا برود و فرصت زیادی برای استراحت و آماده‌سازی ندارد.

دیدگاه‌ها