کد خبر : 1938400 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 10:21 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: چکش‌های فولادی

صعود پرحاشیه تیم وستهم پس از شکست آلکمار به فینال لیگ کنفرانس اروپا به سوژه اصلی روزنامه‌های انگلیسی تبدیل شده است.

روزنامه‌های انگلیس: چکش‌های فولادی

به گزارش "ورزش سه"،‌ وستهم در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی آلکمار به میدان رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی دست پیدا کرد.
این نتیجه موجب شد تا شاگردان دیوید مویس با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافته و راهی مرحله فینال شوند.
وستهم در بازی فینال باید به مصاف فیورنتینا برود که شب گذشته بازل سوئیس را از پیش رو برداشت و جواز صعود به این مرحله را کسب کرد.
پس از سوت پایان بازی، طرفداران افراطی آلکمار به سمت جایگاه تماشاگران وستهم یورش بردند که خانواده بازیکنان تیم انگلیسی در میان آن‌ها حضور داشتند. این اتفاق با واکنش بازیکنان وستهم و درگیری آن‎‌ها با طرفداران تیم هلندی همراه شد.
روزنامه‌های انگلیسی ضمن اشاره به صعود وستهم به اتفاق پایان بازی هم توجه داشته‌اند:

1877194

روزنامه مترو به صحبت‌های رافائل نادال پرداخته که اعلام کرد سال آینده آخرین سال فعالیت حرفه‌ای او خواهد بود و از تیتر "آغاز یک پایان" استفاده کرده است.
همچنین محرومیت یورگن کلوپ به دلیل درگیری با پل تیرنی، داور بازی ماه گذشته مقابل تاتنهام اشاره داشته است.

1877195

"وقت چکش‌ها" با عکس شادی بازیکنان وستهم در بازی شب گذشته روی جلد یک دیلی میل چاپ شده است.

1877196

تصویر شادی پابلو فورنالس، گلزن وستهم روی جلد دیلی اکسپرس منتشر شده و تیتر "آهن‌های فولادی" به‌کار رفته که به لقب تیم انگلیسی توجه داشته است.

1877197

استار اسپورت هم تصویری از فورنالس چاپ کرده که تیمش را به فینال رسانده و از تیتر "حباب‌های دوست‌داشتنی" استفاده کرده است. حباب لقب دیگر وستهامی‌هاست که از ترانه معروف هواداران این تیم گرفته شده است.

1877198

تیتر "دیوانه" با حروف انگلیسی زرد "AZ" (اشاره به نام آ زد آلکمار) با عکسی همراه با حمله بازیکنان وستهم به طرفداران تیم آلکمار روی جلد روزنامه میرر نقش بسته است.

دیدگاه‌ها