کد خبر : 1938412 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 11:35 | 35.1K بازدید | 8 دیدگاه

سهم مشترک سردار و پیج لورکوزن: حسرت (عکس)

سردار آزمون با وجود عملکرد خوبی که مقابل رم داشت نتوانست تیمش را از حذف نجات دهد.

سهم مشترک سردار و پیج لورکوزن: حسرت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن از همان ابتدای دیدار دیشب برابر رم آمده بود که شکست هفته گذشته در المپیکو را جبران کند. جایی که آنها در دیداری بسیار نزدیک با یک گل از حریف خود شکست خوردند و همین موضوع باعث شده بود که در بای‌آره‌نا فقط به پیروزی فکر کنند.

تیم ژابی آلونسو اتفاقاً دیروز نمایشی قابل تحسین را از خود ارائه داد و در تمام دقایق مسابقه نسبت به حریف ایتالیایی برتر بود. اوضاع شکلی شده بود که شاگردان ژوزه مورینیو دست به وقت تلف کردن زده بودند که حتی باعث شد داور نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه بگیرد.

در واقع لورکوزن دیشب هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه حریف را باز کند تا حذف تلخی را تجربه کرده باشد. برخلاف بازی‌های گذشته سردار آزمون در دیدار دیشب از ابتدا در ترکیب لورکوزن قرار گرفته بود و تا پایان هم در زمین باقی ماند. ستاره ایرانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی بهترین موقعیت لورکوزن را هم خلق کرد اما در نهایت نتوانست از حذف تیمش جلوگیری کند.

بعد از این حرف تلخ شاید بیشترین تمرکز صفحه اصلی باشگاه بایرلورکوزن در اینستاگرام روی سردار آزمون بود. جایی که سه عکس از ستاره ایرانی توسط پیج رسمی باشگاه منتشر شد تا آنها اینگونه حسرت و ناراحتی بعد از حذف را به وسیله سردار به اشتراک گذاشته باشند.

1877216

دیدگاه‌ها