کد خبر : 1938421 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 12:33 | 54.9K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال محرومیت عزیزی‌خادم توسط AFC

شوک صبحگاهی تاج به رئیس سابق فدراسیون

مهدی تاج از احتمال محرومیت شهاب‌ عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

شوک صبحگاهی تاج به رئیس سابق فدراسیون

به گزارش “ورزش سه” شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در اواخر سال ۱۴۰۱ از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل عزل غیر قانونی به قوه قضائیه شکایت کرد. در همین راستا هفته گذشته دادگاه این شکایت برگزار شد و در پایان عزیزی‌خادم اظهارات تندی علیه مهدی تاج و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال به زبان آورد.

با این حال پس از چند روز مهدی تاج واکنشی کوتاهی به شکایت عزیزی‌خادم از فدراسیون فوتبال داشت و گفت: آنچه من می‌دانم این است که شکایت او در دادگاه توسط قاضی محترم رد و اعلام شده که دادگاه به این شکایت رسیدگی نخواهد کرد زیرا باید در مراجع مربوط به فوتبالی این مسائل رسیدگی شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه باید شکایت اهالی فوتبال در مراجع فوتبالی ثبت و رسیدگی شود به دلیل شکایت عزیزی خادم به خارج از فوتبال کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.

مهدی تاج در ادامه اشاره کوتاهی به احتمال محرومیت عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد و توضیح بیشتری در این خصوص ارائه نداد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حال حاضر با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت ۲ سال از حضور در فوتبال ایران محروم‌ شده است.

دیدگاه‌ها