کد خبر : 1938425 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 26.5K بازدید | 9 دیدگاه

نزدیک بود یک بازی نیمه تمام بماند (عکس)

سرمربی آلومینیوم به‌خاطر فحاشی به دروازه‌بان تیمش قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد.

نزدیک بود یک بازی نیمه تمام بماند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال شاگردان علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی در حالی نیمه دوم فوق‌العاده جذاب به همراه چهار گل داشت و دو تیم شکل هجومی بهتری ارائه کردند که در نیمه نخست شرایط متفاوتی پیش رفت و البته نزدیک بود در همان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی به‌خاطر یک حاشیه در ورزشگاه فولاد آرنا نیمه تمام بماند.

یک تماشاگر اهوازی ظهر دیروز در هتل محل اقامت اعضای تیم آلومینیوم در این شهر حضور یافت و به یک‌باره وارد سالن جلسات فنی شد که حنیف عمران‌زاده مربی ایرالکو او را به بیرون هدایت کرد، اما این هوادار هم برای تلافی اجازه خروج از هتل به این تیم را نمی‌داد که همین اتفاق منجر به ایجاد حاشیه و تاخیر در حرکت شاگردان رحمتی به سمت ورزشگاه شد.

پس از حضور نیروی انتظامی، اعضای تیم آلومینیوم توانستند به سمت ورزشگاه شهدای فولاد حرکت کنند، اما همین تماشاگر باز هم در استادیوم حضور یافت و به شکل دیگری اقدام به حاشیه‌سازی کرد.

این تماشاگر پشت دروازه تیم آلومینیوم در نیمه اول حضور یافت و اقدام به فحاشی نسبت به حسین پورحمیدی کرد که سید مهدی رحمتی به شدت از این مسئله ناراحت شد و از بازیکنان خود خواست به بیرون بیایند و بازی نکنند، اما پس از مداخله نیروی انتظامی و تاکید نماینده فدراسیون فوتبال، این تماشاگر به بیرون هدایت شد تا مسابقه به جریان بیفتد.

پس از این اتفاق هم علیرضا منصوریان به سمت محوطه فنی تیم آلومینیوم رفت و برای لحظاتی با سید مهدی رحمتی در این باره صحبت کرد که مرتضی منصوریان، داور مسابقه نیز با دعوت دو سرمربی به محوطه خود، بازی را ادامه داد.

اما در اتفاقی عجیب، این تماشاگر در نیمه دوم پشت نیمکت تیم آلومینیوم نشست و در پایان مسابقه هم در نشست خبری حضور یافت که باز هم با دخالت عوامل برگزاری بازی به بیرون از استادیوم هدایت شد.

دیدگاه‌ها