کد خبر : 1938430 | 29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:15 | 40.3K بازدید | 15 دیدگاه

با تایید باشگاه: جدایی مدافع یونایتد پس از 12 سال

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که فیل جونز، مدافع انگلیسی، در پایان فصل جاری اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

با تایید باشگاه: جدایی مدافع یونایتد پس از 12 سال

به گزارش "ورزش سه"، جونز در سال 2011 با قراردادی به ارزش 16.5 میلیون پوند از بلکبرن جدا شد تا پیراهن منچستریونایتد را به تن کند. 

این بازیکن از آن زمان تا به حال در یونایتد حضور داشت و قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر این تیم به حساب می‌آمد اما شرایط در چند سال اخیر برای او دشوار شد. 

این مدافع 31 ساله انگلیسی در سه سال و نیم اخیر به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو از ترکیب شیاطین سرخ دور ماند و تنها پنج بار برای این تیم به میدان رفت. 

1276631

همین باعث شد که بسیاری انتظار این را داشته باشند که او با پایان مهلت قراردادش با این باشگاه در انتهای فصل جاری از جمع بازیکنان یونایتد جدا شود. 

جونز که در طول دوران حضورش در این تیم 229 بازی برای آنها انجام داده در این باره گفت: «چند سال اخیر برای من بسیار دشوار بود. نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. خانواده من نقش مهمی در کمک به من برای حفظ روند خوب و متمرکز ماندنم کردند. دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است. 

بازی برابر وولوز وقتی پس از مدت‌ها به زمین برگشتم را هرگز فراموش نخواهم کرد. هربار به آن فکر می‌کنم تمام موهای تنم سیخ می‌شود. هواداران آن روز فوق‌العاده بودند. عشقی که در آن بازی به من نشان دادند بی‌نظیر بود. نمی‌توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم.»

یونایتد تایید کرده است که جونز به مدتی زمان نیاز دارد تا بتواند تصمیم قطعی برای آینده بگیرد و روزنامه دیلی میل مدعی شده است که شاید این بازیکن تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها